Навчання грамоти

Календарно-тематичне планування 
1 клас
за оновленою програмою (2016 р)


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ: читання
136 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В., Буквар.
Підруч. для 1 кл. – К.: Освіта, 2012.)
Дата
Скор дата
Тема уроку
Сторінки
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Примітки
І семестр – 64 години
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
1


С. 3-5
Учень /учениця:
має уявлення про номінативну роль слова; розрізнює назви істот і неживих предметів; розпізнає слова – назви ознак, дій, ставить до них питання з допомогою вчителя;
виокремлює речення з мовного потоку; розуміє їх зміст, складає  речення, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів.
вимовляє слова по складах;
визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу;
має уявлення про мовні і немовні звуки;
розрізнює голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні, умовно позначає їх на письмі;
робить звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів типу: сир, дім, тато, калина;  будує їх звукову схему, використовуючи умовні позначення звуків;

2


С.6-7

3


С.8

4


С.9
!
5


«Працьовита в нас сім’я».  Логічні вправи за запитаннями Хто це? Що це?  Розподіл предметів за семантичними групами.
С. 10-11

6


С. 12-13

7


С. 14-15

8




9


С. 16

10


С. 17

11


С. 18

12


С. 19

13



!
14


С.20

15


С.21

16




БУКВАРНИЙ ПЕРІОД
17


С.22-23
Учень/учениця:
впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;
читає прямі склади типу «ПГ», «П´Г»;
читає склади і слова з буквами і, я, ю, є, ь в різних позиціях: на початку слова, складу, після букв на позначення приголосних звуків;
читає слова з апострофом;
читає слова з буквами українського алфавіту ґ, щ і буквосполученнями дж, дз;
читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком);
читає букварні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання), правильно інтонуючи речення, різні за метою висловлювання та інтонацією – розповідні, питальні, спонукальні, окличні (без уживання термінів) з орієнтацією на відповідні розділові знаки;
Учень /учениця:
розрізнює сприйняті на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення;
встановлює кількість почутих звуків, складів у словах, слів у реченнях;
виявляє серед звуків, складів, слів ті, які є «зайвими», відповідають зазначеним прикметам, наприклад, починаються певним звуком.
слухає і розуміє усне висловлювання (сюжетний текст),обсягом 70-90 слів;
фіксує початок і кінець тексту;
визначає на слух кількість речень (2-4) у тексті; кількість слів у реченні без прийменників, сполучників, займенників, типу: Іде  осінній дощ. (до 4 слів);
відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?);
розповідає, про що мовиться у тексті, який прослуховується;
співпереживає з дійовими особами у процесі слухання тексту;
виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції.

Учень /учениця:
регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі виконання навчальних завдань;
читає напам’ять 3-4 вірші (з Букваря або інших джерел);
відтворює за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювання;
відтворює в особах (з іншим учнем або вчителем) прослуханий діалог;
формулює запитання за змістом прослуханого тексту чи іншим джерелом інформації;
відповідає на поставлене запитання;

уважно слухає співрозмовника й  відповідає на його запитання, самостійно формулює репліки (запитання) до співбесідника за змістом попередньо підготовленої короткої розмови на добре знайому тему;
повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлювання зі збереженням змісту та інтонаційних особливостей висловлювання;
переказує сюжетний текст букварного типу;





самостійно будує зв’язне висловлювання за поданим початком і малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя.  

18


С. 24-25

19


С. 26-27

20


С. 28-29

21


С. 30-31

22



!
23


С. 32

24


С. 33
+
25


С. 34-35

26




27


С. 36-37

28


С. 38-39

29


С. 38-39

30


С. 40-41

31


С. 44-45

32


С. 46-47

33


С. 48-49

34


С. 50-51

35


Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою

!
36


С. 52-53

37


С. 54-55

38


С. 56-57

39


С. 58-59

40


Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Робота з дитячою книжкою

!
41


С. 60-61

42


С. 62-63

43


С. 64-65

44


С. 66-67

45


С. 68-69

46


С. 70-71

47


С. 72-73

48


Закріплення звуків [з], [з'], букви Зз. Удосконалення навички читання
С. 74-75

49


С. 76

50


Закріплення букви ь (знака м’якшення). Вправляння у порівняльному звуко-буквенному аналізі слів з м’якими приголосними в кінці слова і складу
С. 77

51


Звуки [б], [б'], буква Бб (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б].
С. 78-79

52


Закріплення букви Бб. Робота над інтонацією питальних речень
С. 80-81

53


Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою

!
54


Звуки [г], [г'], буква Гг (ге). Засвоєння дзвінкої вимови звука г в кінці слів і складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?»
С. 82

55


С. 83

56


С. 84-85

57


С. 86-87

58


Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами.


59


С. 88-89

60


С. 90-91

61


Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою

!
62


С. 92-93

63


С. 94-95

64


Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами.


ІІ семестр – 72 год
65


С. 96-97

Учень/учениця:
висловлюється про значення вміння читати в житті людини і прагне опанувати його;
читає вголос  доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);
розуміє зміст прочитаного;
правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків;
практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки: обкладинка, корінець, сторінка; виділяє, показує на обкладинці та в середині книжки назву (заголовок) твору, прізвище письменника, ілюстрації;
правильно називає книжку (твір): спочатку прізвище письменника, потім назву (заголовок);
розглядає дитячу книжку (ілюстрації, назву, прізвище письменника); висловлює припущення (кілька слів), про що може розповісти ця книжка;
практично розрізняє дитячі періодичні видання: газету, журнал; правильно називає 1-2 дитячі журнали ;
пояснює, для чого існують бібліотека, читальна зала, книжкова виставка, хто допомагає вибрати книжку в бібліотеці;
дотримується (під керівництвом учителя) правил збереження дитячої книжки, гігієни читання-розглядання, елементарних правил поведінки в бібліотеці.

Учень /учениця:
розрізнює види письма: друкованого, рукописного, малюнкового; розуміє їх значення для спілкування між людьми на відстані й у часі;
добирає і записує (за допомогою вчителя) назву малюнка;
складає, записує (самостійно та з допомогою вчителя) речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією, створеною вчителем

66


98-99

67



!
68


С. 100-101

69


С. 102-103

70


Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним[а].


71


С. 104-105

72


С. 106-107

73



!
74


С. 108-109

75


С. 110-111

76


С. 112-113

77


С. 114

78


С. 115
+
79


С. 116-117

80


С. 119

81


С. 118
+
82


С. 119-120

83


Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Робота з дитячою книжкою.
С. 122-123
!
84


Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [е] та м’якості попереднього приголосного
С. 124-125

85


Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту «Київське метро»
С. 126-127

86


С. 128-129

87


С. 130

88


С. 131

89



!
90


Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф].
С. 132-133

91


С. 134-135

92


С. 136-137

93


С. 138
+
94




95


Вправляння у вимові африкат [дз], [дз'], [дж]. Опрацювання тексту «Бджілка»
С. 139
+
96


С. 140-141

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД – 41 год
97


С. 142-143

Учень/учениця:
читає доступні тексти правильно,   виразно (після попередньої підготовки), усвідомлює їх зміст;
дотримується темпу  читання, наближеного до повільної зв’язної розповіді;




розуміє і  виконує короткі інструкції до навчальних завдань у підручнику та запропонованих учителем (для виконання індивідуально, в парах, у групах).





Учень /учениця:


розрізняє основні елементи навчальної книжки (обкладинка, сторінка); орієнтується на сторінці підручника; користується закладкою;
орієнтується на сторінці зошита з друкованою основою; працює в зошитах для письма, розвитку зв’язного мовлення тощо;
говорить у помірному темпі, чітко, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на поставлені запитання повними реченнями; зв’язно передає кількома реченнями почуте, побачене; ввічливо звертається до вчителя, учнів.

98


Іван Якович Франко – великий український письменник. Опрацюван6ння казки «Лисичка і Рак»
С. 144-145

99



+
100


С. 146-147

101


С. 148

102


С. 149

103


С. 150

104


С. 4-6

105


С. 8-10

106


С. 12-14

107


С. 16-18
+
108


Усміхнися всім навколо
С. 20-22

109


С. 24-26

110


С. 28-30

111


С. 32-34

112


С. 36-38

113


Моя родина
С. 40-42

114


Бабусенько ріднесенька
С. 44-46

115


С. 48-50

116



+
117


С.52-54

118


Сором бути неохайним і брудним
С. 56-58

119


Квітами барвистими луг цвіте


120


Руки малі а до роботи вдалі
С. 64-66

121


Веселі пригоди пернатих
С. 68-70

122


Іди, іди, дощику!
С. 72-74

123


Добре вірних друзів мати
С. 76-78

124


Твори без кінця
С. 80-82

125


У неволі щастя не буває. Робота з дитячою книжкою
С. 84
+
126


Де живе хмара?
С. 86-88

127


Що на городі росте?
С. 90-92

128


Для малят по звірят
С. 94-96

129


Описуємо предмет
С. 98-100

130


Сонечко
С. 102-104

131


Робота з дитячою книжкою

+
132


Літо – радості пора
С. 106-108

133


Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи!
С. 110




НАВЧАННЯ ГРАМОТИ: письмо
136 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В., Буквар.
Підруч. для 1 кл. – К.: Освіта, 2012.)
Дата за план
Скориг
дата
Тема уроку
Стор.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Приміт
І семестр
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
1


Ознайомлення з письмовим приладдям.
С.1-3
Учень /учениця:
показує верхню, нижню, ліву, праву сторони сторінки; початок, середину, кінець рядка;
проводить лінії: вертикальні, горизонтальні, похилі (ліворуч, праворуч);
зображує прямі, ламані, хвилясті, петельні лінії перервними і неперервними (у міру можливого) рухами руки;
правильно пише прямі з верхнім і нижнім заокругленнями, верхні та нижні петлі, овали, півовали;
знаходить і показує всі лінії графічної сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії, міжрядкова, похила);



2


Проведення ліній у певному напрямку. Розвиток мовлення
С.4-5
рм
3


Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення, домальовування, розфарбовування малюнків.
С.6

4


Ознайомлення з основним рядком сітки зошита (верхньою, нижньою рядковими лініями). Зображення предметів у рядку
С.7

5


Написання прямих і похилих ліній у рядку. Розфарбовування малюнків.
С.8

6


Міжрядкова лінія сітки зошита. Штрихування  малюнків. Розвиток мовлення учнів
С.9
рм
7


Похила лінія сітки зошита. Зображення прямих похилих ліній.
С.10

8


Зображення прямих похилих ліній, прямих із заокругленнями. Поділ слів на склади.
С.11

9


Письмо похилих ліній, заокруглених внизу. Робота з розвитку зв’язного мовлення.
С.12

10


Письмо похилих ліній, заокруглених внизу та вгорі. Робота за схемами.


11


Письмо півовалів та овалів. Звуковий аналіз слів
С.13

12


Повторення правил письма. Письмо овалів окремо і в поєднанні.
С.14

13


Зображення петель з похилими лініями. Складання речень за малюнками. Розвиток мовлення
С.15
рм
14


Письмо елементів плавним рухом знизу вгору
С.16

15


Письмо різних елементів у рядку. Розфарбовування малюнка.
С.17

16


Письмо різних елементів у рядку. Узагальнюючий урок за добукварний період


БУКВАРНИЙ ПЕРІОД  
17


Письмо малої букви а. Звуковий аналіз слів
С.18
Учень /учениця:
розрізнює друковане і рукописне письмо; пояснює  необхідність  естетичного вигляду рукописного письма;
упізнає і називає за алфавітом малі і великі рукописні букви; пише їх із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;



пише слова зв’язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв;
розташовує слова і речення в основному рядку;
списує склади, слова, речення з рукописного і друкованого тексту;
пише під диктування склади, слова, речення;
називає і вживає на письмі пунктуаційні знаки: крапку, кому,  знаки оклику і питання;
дотримується гігієнічних вимог у процесі письма;
Учень /учениця:

розрізнює усні і письмові висловлювання, текст;
вибирає з поданих або добирає самостійно заголовок до тексту букварного типу;
визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень); виявляє їх межі за графічними орієнтирами;


інтонаційно правильно вимовляє (читає) речення, різні за метою висловлювання, і відповідно оформляє їх на письмі;
упізнає речення за певною комунікативною ознакою (містить запитання, прохання, побажання та ін.);
визначає кількість слів у написаному реченні, яке складається з 1-4 слів (на слух--- з допомогою вчителя);
складає  прості речення (до 5 слів), у тому числі зі службовими частинами мови;

упізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій;
ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять?;
співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, пропоноване вчителем;
доповнює речення 1-2 словами за змістом, добираючи їх самостійно або вибираючи із запропонованих у підручнику, вчителем;


18


Письмо малої букви у. Вправляння у звуковому аналізі слів.
С. 19

19


Порівняння малих букв «о-а». Письмо малої і великої букв Оо.
С. 20

20


Порівняння малих букв «и-у». Письмо малої букви и
С. 21

21


Письмо малої букви м. Письмо складів з буквою м.
С. 22

22


Складання речень за малюнком та схемами. Розвиток мовлення учнів
С. 23
рм
23


Письмо малої букви і. Письмо складів з буквою і
С. 24

24


Письмо великої букви І та складів і слів з нею.
С. 24
+
25


Письмо малої букви н. Звуковий аналіз слів.
С. 25

26


Закріплення письма вивчених літер. Звуковий аналіз слів.
С. 26-27

27


Зіставлення форми малих букв м і л. Письмо малої букви л, складів і слів з нею. Списування з друкованих складів.
С. 28

28


Письмо великої букви Л, складів і речень з малою та великою буквами Лл.
С. 29

29


Письмо малої букви в. Письмо закритої і відкритої букви в, прямих та обернених складів з нею.
С. 30

30


Закріплення письма малої букви в у складах і словах. Складання речень. Розвиток мовлення
С. 31
рм
31


Письмо малої і великої букв С, с. Письмо слів, складів і речень з буквами с, С.
С. 32-33

32


Порівняння великої букви А з Л. Письмо великої букви А. Письмо складів і слів з великою буквою А.
С. 34-35

33


Письмо малої букви к. Верхнє, середнє, нижнє поєднання букви к з іншими буквами. Звуковий аналіз слів.
С. 36

34


Закріплення вміння писати малу букву к. Складання речень за малюнком і схемою.
С. 37

35


Аналіз складових елементів великої букви М. Письмо великої букви М. Письмо складів, слів і речень з великою буквою М.
С. 38

36


Письмо малої букви р. Письмо складів, слів та речень з буквою р. Списування друкованих слів.
С. 39

37


Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання слів зі складів. Записування цих слів. Розвиток мовлення
С. 40-41
рм
38


Порівняння букв п і р. Письмо малої букви п.
С. 42

39


Письмо великої букви П.  Письмо слів та речень з буквою П.
С. 43

40


Письмо великої букви Н. Письмо складів, слів, речень з великою буквою Н. Диктант коротких слів.
С. 44-45

41


Письмо малої букви т. Письмо складів і слів з буквою т. Виділення зайвої букви з групи букв.
С. 46

42


Порівняння великих букв Т і П. Письмо великої букви Т. Ознайомлення з письмом знака оклику. Письмо слів і речень з буквою Т.
С. 47

43


Письмо малої букви е. Письмо слів і речень з буквою е.
С. 48

44


Письмо великої букви Е.Письмо складів, слів і речення з буквою Е.
С. 49

45


Письмо малої букви д. Письмо букви в складах і слова.
С. 50

46


Письмо великої букви У. Письмо букви в складах.
С. 51

47


Письмо малої букви з. Письмо складів і слів з буквою з.
С. 52

48


Порівняння форми великих букв З і Е. Письмо великої букви З. Письмо букви в складах і реченні.
С. 53

49


Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь.
С. 54

50


Закріплення вміння писати вивчені букви, слова з вивченими буквами. Розвиток мовлення учнів
С. 55
рм
51


Письмо малої букви б. Письмо слів з буквою б. Записування букв у вказаній послідовності
С. 56

52


Письмо великої букви Б. Письмо слів, речень з буквою Б.
С. 57

53


Закріплення вміння писати вивчені букви. Самодиктант
С. 58

54


Письмо малої букви г. Письмо букви в складах, словах і реченнях.
С. 59

55


Письмо великої букви Г. Письмо слів та речень з великою буквою Г.
С. 60

56


Письмо малої букви ґ, складів і слів з нею. Аналіз слів з буквою ґ
С. 61

57


Порівняння великої Ґ з великими  Л,М. Письмо великої букви Ґ. Письмо складів, слів, речень.
С. 62

58


Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток мовлення учнів
С. 63-64
рм
59


Письмо малої букви ч. Письмо слів, речення з малою буквою ч.
С. 4-5

60


Зіставлення великих букв Ч-У. Письмо великої букви Ч, слів, речень з нею.
С. 6-7

61


Списування друкованих слів. Речення. Самодиктант
С. 8-9

62


Порівняння малих букв й і и. Письмо малої букви й, складів,  слів і речень з нею.
С. 10

63


Письмо великих букв Й та И. Списування друкованого речення.
С. 11

64


Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Розвиток мовлення
С. 1-3
рм
ІІ семестр
65


Письмо малої букви х. Письмо складів і слів з малою буквою х. Списування друкованого речення
С. 12
Учень /учениця:
розрізнює мовні і немовні звуки;
знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами;
пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові;
пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків;
правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові з 2-6 звуків типу:сир,дід, тато, калина;
виділяє перший і останній звуки у будь-якому слові букварного тексту;
поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури;

розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння;
правильно вимовляє приголосні звуки [дж], [дз], [дз'], [ц], [ц'], [ч], щілинний звук [г] та проривний [ґ];
поділяє на склади слова з двох – трьох складів;
визначає наголос у дво-, трискладових словах;
знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень /учениця:
правильно записує слова, вимова і написання яких збігаються;

правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків;

дотримується правила вживання великої літери на початку речення;
правильно вживає розділові знаки (крапка, знак питання, знак оклику) під час списування та запису на слух речень;
списує текст (близько 20 слів), дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; виправляє допущені помилки;
пише під диктування слова, речення з 3-4 слів, зв’язний текст близько 20 слів, написання яких здійснюється за фонетичним принципом;
правильно вимовляє, наголошує і пише загальновживані слова, передбачені програмою для запам’ятовування

66


Письмо великої букви Х. Письмо складів, слів та речень з великою буквою Х.
С. 13

67


Порівняння великих букв Р, Г і П. Письмо великої букви Р.
С. 14-15

68


Порівняння я з малими буквами л, м, ґ. Письмо малої букви  я, складів, слів з нею.
С. 16

69


Письмо великої букви  Я. Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів
С. 17-18

70


Порівняння великої букви В з великою буквою З. Письмо великої букви В. Списування друкованих букв
С. 19-20

71


Письмо малої букви ж. письмо складів, слів і речень з малою буквою ж.
С. 21

72


Порівняння великої букви Ж з великою буквою Х. Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів та речень з нею.
С. 22-23

73


Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення. Розвиток мовлення учнів
С. 24-25
рм
74


Письмо малої букви ш. Письмо складів, слів та речень з буквою ш.
С. 26

75


Письмо великої букви Ш. письмо складів, слів і речень з великою буквою Ш. Списування друкованого речення.
С. 27

76


Письмо малої букви ц. Письмо складів, слів, речень з малою буквою ц. Списування друкованого речення.
С. 28

77


Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень з нею.
С. 29

78


Закріплення вмінь писати великі букви Ш і Ц.
С. 30
+
79


Письмо малої і великої букв Ї ї, складів, слів і речень з ними
С. 31-32

80


Письмо великої букви К, складів, слів і речень з нею.
С. 33

81


Закріплення вміння писати вивчені великі букви. Розвиток мовлення учнів
С. 34
+рм
82


Письмо малої букви ю, слів і речень. Списування друкованого речення.
С. 35

83


Письмо великої букви Ю, складів, слів та речень з нею.
С. 36

84


Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо знак питання
С. 37

85


Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант
С. 38

86


Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц. Письмо малої букви щ, слів та речень.
С. 39

87


Письмо великої букви Щ, слів та речень з нею.
С. 40

88


Списування друкованих речень. Диктант. Розвиток мовлення учнів
С. 41
рм
89


Письмо великої букви  Д. Письмо буквосполучень з великою буквою Д, слів, речень. Списування друкованого речення.
С. 42-43

90


Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів і речення.
С. 44

91


Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф.
С. 45

92


Письмо буквосполучення дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з.
С. 46

93


Письмо буквосполучення Дз. Письмо буквосполучень дзь, дзв, дзе, слів і речень. Самодиктант.
С. 47
+
94


Письмо буквосполучень Дж, дж, слів і речень
С. 48

95


Закріплення письма великих і малих літер. Розвиток мовлення учнів
С. 49
+рм
96


Письмо апострофа на верхній рядковій лінії. Письмо слів з апострофом.
С. 50-51

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
97


Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань.
С. 54-55
Учень /учениця:
списує друкований і рукописний текст, дотримуючись каліграфічних вимог; виконує мовні завдання –фонетико-графічні, лексичні, граматичні;
пише під диктування слова, речення з 3-4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням, зв’язний текст, у якому написання слів відповідає вимові (інші слова записуються на дошці або продиктовуються орфографічно)







Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
бабýся, бджолá, вирáзно,вірші,   гýмка,  ґýдзик, джміль, дзúґа, дзьоб, дідýсь, допитливий, зáгадка і загáдка, зозýля, ім'я́, їжáк,  Кúїв, комп’ютер, кукурудза, лелéка, лінíйка, ля́лька, новúй, óлень, олівéць, папíр, парасóлька, пóдруга, радісний, телефон,   Украї́на, украї́нська,  цукéрка, цýкор,читання ́(34 слова)

98


Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток мовлення
С. 56
рм
99


Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Робота в зошиті без друкованої основи
С. 57-58

101


Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
С. 59-60

102


Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Робота в зошиті без друкованої основи
С. 61-62

103


Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань
С. 63-64

104


Речення
С. 7

105


Вчимося відповідати на запитання
С. 11

106


Складаємо речення
С. 15

107


Складаємо розповідь. Розвиток мовлення
С. 19
рм
108


Урок чемності. Чарівні слова нашої мови
С. 23

109


Звуки мовлення. Букви
С. 27

110


Голосні звуки
С. 31

111


Склад. Наголос
С. 35

112


Приголосні звуки
С. 39

113


Звуковий аналіз слів
С. 43

114


Буква Я
С. 47

115


Буква Ю
С. 51

116


Буква Є
С. 55

117


Буква Ї
С. 59

118


Переносимо слова
С. 63

119


Буква «Знак м’якшення». Перенос слів з буквою Ь
С. 67

120


Складаємо казку. Розвиток мовлення

рм
121


Букви Г, Ґ
С. 71

122


Буква Щ
С. 75

123


Вимова і позначення звуків [дж], [дз], [дз´]
С. 79

124


Апостроф
С. 83

125


Слова – назви предметів. Хто? Що?
С. 85

126


Розподіл предметів за групами
С. 89

127


Слова – ознаки предметів. Який? Яка? Яке?
С. 93

128


Слова, що означають дію. Що робить?
С. 97

129


Описуємо предмет. Розвиток мовлення учнів
С. 101
рм
130


Слова-близнюки
С. 105

131


Слова, протилежні за значенням
С. 109

132


Слова, близькі за значенням. Скажи по-іншому.


133


Все, що вивчили і знаємо, тепер пригадаємо



Немає коментарів:

Дописати коментар