Трудове навчання

Календарно-тематичне планування 
1 клас
за оновленою програмою (2016 р)
34 години (1 година на тиждень)
(За підручником: Тименко В. П.  Веремійчик І. М., Трудове навчання.
Підруч. для 1кл. – К.: Генеза, 2012.)

Дата за план
Скор.
дата
Тема уроку
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Приміт
І  СЕМЕСТР
1


Вступ. Значення праці в житті людини. Ознайомлення з інструментами, прийомами безпечної роботи
Учень/учениця:
розуміє важливість праці та професії в житті людини;
пояснює правила організації робочого місця на уроці;
характеризує загальні правила безпеки життя на уроках;
володіє найпростішими вміннями безпечної роботи з інструментами та пристосуваннями;
має загальні уявлення про папір, його виробництво та призначення;
розуміє важливість бережливого ставлення до матеріалів та економного їх використання;
називає види і властивості паперу;
характеризує послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу;
знає властивості та способи рвання;
пояснює особливості з’єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання;
називає послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; вміє виготовляти аплікації із рваних частин паперу;
характеризує специфіку різання паперу ножицями по прямій лінії та по лінії згину;
знає способи нанесення зображення на папір;
вміє копіювати зображення за допомогою шаблону;
володіє навичками копіювання найпростіших форм за допомогою шаблону та створення з вирізаних форм аплікацій;
називає сорти паперу;
має уявлення про симетричні форми виробів;
наводить приклади симетрії у природі;
розуміє послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм;
володіє навичками вирізання деталей виробів простої симетричної форми;
вміє створювати аплікації з простих симетричних форм;
розкриває значущість раціонального використання паперу;
знає способи згинання паперу;
має загальне уявлення про техніку оригамі;
називає послідовність дій під час згинання паперу;
вміє створювати найпростіші оригамі;
має загальне уявлення про аплікації з паперу;
називає види аплікацій;
розкриває послідовність дій під час створення аплікацій;

2


Папір. Види паперу. Виготовлення аплікації з рваних частин паперу

3


Властивості паперу. Виготовлення закладки для книги

4


Різання паперу ножицями. Вирізання форм, розмічених за допомогою шаблону

5


Симетрія в природі. Кольорові метелики

6


Аплікація з паперу. Аплікація-пейзаж.

7


Аплікація з паперу. Аплікація-натюрморт.

8


Екскурсія в парк. Як готують листя для аплікації.

9


Робота з природним матеріалом. Аплікація «Пташка»

10


Робота з природним матеріалом. Аплікація «Метелик»

11


Робота з природним матеріалом. Об’ємний виріб «Сонечко на листі»

12


Комбінована  робота: «Акваріум»

13


Новорічні прикраси. «Сніжинка»

14


Новорічні прикраси. Гірлянда «Ланцюжок»

15


Новорічні прикраси. Гірлянда  «Прапорці на вервечці»

16


Новорічні прикраси. «Ялиночка»

ІІ СЕМЕСТР
17


Прикраси з паперу. Виготовлення сніговичка
володіє навичками виготовлення натюрморту, пейзажу, сюжетних казкових композицій і комбінованих аплікацій;
називає природні матеріали, які можна використати для виготовлення виробів;
має уявлення про підготовку природних матеріалів до роботи;
розкриває призначення інструментів для роботи;
знає послідовність дій під час виготовлення
виробів із природних матеріалів;
уміє виготовляти аплікації із природних матеріалів на площині з використанням клею;
володіє навичками виготовлення композицій за мотивами казок;
пояснює значущість оздоблення виробів із паперу;
знає послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу;
називає способи з’єднання окремих частин прикрас із паперу;
вміє виготовляти прикраси, валентинки, прості ялинкові іграшки з паперу;
характеризує пластилін як матеріал для ліплення;
знає властивості пластиліну;
називає інструменти та пристосування для обробки пластиліну;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площині за зразком;
вміє виготовляти із пластиліну за заданим зразком вироби на площині;
володіє навичками виготовлення виробів із пластиліну на площині за власним задумом;
розуміє призначення одягу та взуття;
пояснює необхідність систематичного догляду за одягом та взуттям;
має уявлення про основні матеріали, які використовуються для виготовлення одягу і взуття;
називає асортимент одягу та взуття відповідно до сезону;
характеризує основні правила догляду за одягом і взуттям;
уміє зав’язувати шнурки на одязі та взутті; володіє навичками конструювання найпростіших виробів;
уміє конструювати і виготовляти аплікації календарно-обрядових свят;
володіє навичками співпраці в парі, групі та колективі;
має загальні уявлення про організацію праці в шкільній бібліотеці та їдальні;
називає виготовлені учнями вироби;
характеризує види діяльності та результати праці старшокласників;
уміє проаналізувати й узагальнити результати екскурсії

18


Робота з пластиліном. Як працювати з пластиліном. Ліплення овочів та фруктів

19


Робота з пластиліном. Ліплення грибів

20


Робота з пластиліном. Ліплення на тему «Зимовий ліс»

21


Вітальні листівки. Виготовлення листівки-валентинки.

22


Робота з пластиліном. Ліплення на тему «Золота рибка»

23


Комбінована робота. Виготовлення подарунка для мами.

24


Вітальні листівки. Виготовлення листівки до 8 Березня.

25


Мистецтво оригамі. Вчимося згинати і складати папір. Створення виробу в техніці ори гамі «Літачок».

26


Згинання паперу. Створення виробу в техніці оригамі «Кораблик»

27


Згинання паперу. Створення виробу в техніці «ори гамі» «Каченя і дзвіночки»

28


Комбінована робота. «На незнайомій планеті»

29


Аплікація з паперу. «Кошик із квітами»

30


Вітальні листівки. Пасхальна листівка.

31


Конструювання зі смужок паперу.

32


Конструювання. Конструктор «Лего». «Місто майбутнього»

33


Самообслуговування. Сервірування столу.

34


Самообслуговування. Догляд за одягом


Календарно-тематичне планування 
2 клас

за оновленою програмою (2016 р)

34 години (1 година на тиждень)
(За підручником: Тименко В. П.  Веремійчик І. М., Трудове навчання.  Підруч. для 2кл. – К.: Генеза, 2012.)

Дата за планом
Скоригов. дата
Тема уроку
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Примітки
Аплікація з використанням ниток
1.       


Вступ. Планування роботи. Бесіда «Ознайомлюємося з професіями». Створення колажу «Ким я стану» (колективна робота)
має загальні уявлення про застосування ниток;
називає види ниток;
розкриває послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток;
називає інструменти для виготовлення аплікацій із ниток і правила безпечної роботи з ними;
вміє виготовляти аплікації з використанням
ниток;

2.       


Виробництво і види ниток. Призначення ниток. Аплікація «Квітка льону» (с. 20-25)

3.       


Ознайомлення з технікою ізонитка. Створення виробу «Зірочка»

4.       


Екскурсія «У майстерні вишивальниці»

Робота з природним матеріалом
5.       


Таємниці природних матеріалів. Предметна аплікація «Чапля»
називає композиції із природних матеріалів;
має уявлення про виготовлення композицій із природних матеріалів;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів на площині;
вміє виготовляти предметні й сюжетні аплікації з паперу і природних матеріалів у парі та групі;
володіє навичками створення нескладних сюжетних композицій з елементами творчості;

6.       


Композиція. Аплікація з листя «Букет»

7.       


Аплікація з листя «Царство Нептуна» (с.10)

8.       


Насіння і крупи. Аплікація з крупів «Соняшник» (с. 8)

Орнамент 
9.       


Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Види орнаменту. Орнамент із рослинних форм. (с. 56-63)
має загальні уявлення про орнамент;
називає види орнаменту;
знає, що таке декоративно-ужиткове мистецтво;
розкриває послідовність дій під час виготовлення орнаментів;
уміє виготовляти орнаменти на прямокутній та круглій основах

10.   


Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Види орнаменту.  Рушничок.

Витинанки
11.   


Витинанки. Стрічкові витинанки-мережива. «Хоровод ялинок»
має загальні уявлення про графічні елементи;
знає правила розмічання на папері і картоні;
вміє креслити лінії і розгортки прямокутної форми;
розкриває послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур;
володіє навичками виготовлення прикрас об’ємної форми;

12.   


Витинанка «Сніжинки-балеринки»

Паперові об’ємні фігури
13.   


Елементи графічної грамоти. Іграшки з кілець
 (с. 50)
має загальні уявлення про техніку витинанки;
розкриває послідовність дій під час виготовлення витинанок;
уміє виготовляти сніжинки, серветки, мережки технікою витинанки;

14.   


Паперові об’ємні вироби. «Ялинка-складанка»

15.   


Паперові об’ємні вироби. Ялинкові прикраси

16.   


Колективна робота. «Новорічне панно»


Згинання і складання паперу
17.   


Досліджуємо папір і картон. Властивості паперу. Аплікація «Сонечко і соняшник» (с. 37-38)
має уявлення про галузі застосування паперу і картону;
називає види паперу і картону;
виділяє властивості картону;
знає послідовність дій під час виготовлення аплікацій із паперу і картону;
вміє виготовляти сюжетні аплікації з паперу і картону за шаблоном;
володіє навичками виготовлення декоративних виробів із деталей геометричної форми

18.   


Аплікація «Конвалії» (с. 11)

19.   


Аплікація «Квіти з паперу» (с.36)

20.   


Робота за шаблонами. Аплікація «Качечка на озері»

Самообслуговування
21.   


Культура харчування. Правила поведінки за столом. Аплікація з макаронних виробів (с.106 - 111)
має загальні уявлення про культуру харчування;знає правила поведінки за столом; розуміє призначення столового посуду;
володіє початковими навичками сервірування столу;
має загальні уявлення про правила догляду за одягом;
називає інструменти й матеріали для шиття;
знає послідовність дій під час шиття; вміє пришивати ґудзики

22.   


Правила догляду за одягом та взуттям. Інструменти і матеріали для шиття. Пришивання ґудзиків.

Робота з пластиліном
23.   


Пластилін і його застосування. Рельєф «Вишні в кошику» (с.95-96)
має загальні уявлення про пластилін та його застосування;
розкриває послідовність виготовлення виробів на площині з пластиліну вміє виготовляти вироби з пластиліну за завданням учителя;
володіє навичками ліплення сюжетних композицій (у парі, у групі) на задану вчителем тему

24.   


Композиція із солоного тіста «Хліб на столі»

25.   


Композиція «Пластилінові троянди»

26.   


Композиція «Грибна пора»

Оригамі
27.   


Оригамі «Паперові квіти» (с. 72)
має загальні уявлення про пластику паперу й оригамі;
розкриває послідовність дій під час виготовлення оригамі;
володіє навичками створення за зразком найпростіших оригамі

28.   


Оригамі «Котик-ласунчик» (с.75)

29.   


Оригамі «Жабка-пострибушка» (с. 79)

30.   


Оригамі «Тюльпановий букет»

Макетування
31.   


Екскурсія вулицями селища. Архітектура мого містечка
має загальні уявлення про виготовлення і  оздоблення об’ємних виробів;
знає, що таке розгортка виробу;
володіє навичками розмічання розгорток;
розкриває послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об’ємних виробів;
уміє виготовляти макети виробів

32.   


Макетування з порожніх коробок. Диво-місто (с. 129)

33.   


Макетування із сірникових коробок. Транспортний засіб  (с. 135)

34.   


Макетування із сірникових коробок. Меблі для лялької кімнати. (с.134)

35.   


Узагальнюючий урок




Календарно-тематичне планування 
3 клас

за оновленою програмою (2016 р)

34 години (1 година на тиждень)
(За підручником: Тименко В. П.  Веремійчик І. М., Трудове навчання.  Підруч. для 3 кл. – К.: Генеза, 2013.)

Дата за планом
Скоригов дата
Тема уроку
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Примітки
1.       


Вступний урок. Правила техніки безпеки на уроках трудового навчання. Одягаємо ляльку на бал.
Учень/учениця:
має загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки;володіє прийомами роботи інструментом; уміє виготовляти листівки й серветки техні-
кою витинанки; володіє початковими навичками виготов-
лення виробів технікою витинанки на задану вчителем тему; має загальні уявлення про виготовлення мозаїки технікою торцювання; пояснює сутність контурного торцювання під час виготовлення мозаїки; знає основні прийоми роботи й послідовність виконання мозаїки; володіє початковими навичками виготовлення контурної мозаїки технікою торцю-вання;має загальні уявлення про виготовлення аплікацій технікою квілінг; розкриває загальні відомості про техніку квілінг; знає основні прийоми роботи й послідовність виготовлення виробів технікою квілінг; володіє початковими навичками виготовлення виробів технікою квілінг; має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі; називає інструменти і пристосу-вання для роботи в техніці оригамі; вміє створюва-ти об’ємні вироби технікою оригамі; має загальні уявлення про вироби об’ємної
форми; пояснює, що таке рельєф і барельєф; розкриває послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластиліну;
вміє виготовляти з пластиліну барельєфні форми; володіє початковими навичками виготовлення із пластиліну об’єм- них сюжетних композицій за вибором учителя; має загальні уявлення про комбінування природних і пластичних матеріа-лів у виробах; розкриває послідовність дій під час виготовле-ння виробів із природних матеріалів і пластиліну; вміє виго-товляти вироби із природних матеріалів та пластиліну; має загальні уявлення про роботу з текстильними волокнами та нитками; знає властивості текстильних волокон та ниток;
розкриває особливості з’єднання та правила різання текс-тильних ниток і волокон; уміє виготовляти аплікації з ниток на площині; знає види та властивості тканин; має загальні уявлення про використання тканин; розкриває особливості різання тканини та її з’єднання з папером; вміє виготовляти аплікації з використанням тканини; має загальні уявлення про виготовлення об’ємних фігур із дроту; знає прийоми роботи з м’яким одножильним мідним дротом; володіє навичками вимірювання, загинання, скручування та різання дроту; вміє виготовляти з дроту вироби технікою вигинання та скручування; має загальні уявлення про бісероплетіння;
називає матеріали для бісероплетіння; знає особливості виготовлення виробів із бісеру; розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів технікою бісероплетіння; вміє виготовляти плоскі вироби технікою бісероплетіння; має загальні уявлення про мозаїку із природних і штучних матеріалів; знає основні прийоми та послідовність виготов-лення мозаїки із природних і штучних матеріалів;
уміє створювати мозаїку із природних і штучних матеріалів;
має загальні уявлення про декорування виробів; називає способи декорування виробів; знає, що таке орнамент;
характеризує писанку як один із символів України;
розкриває послідовність дій під час декорування писанок;
уміє виготовляти аплікації писанки відомими техніками;
володіє початковими навичками декорування писанки; має загальні уявлення про культуру харчування; знає правила поведінки за столом; розуміє специфіку сервірування святкового столу; розкриває послідовність складання серве-
ток; вміє складати серветки для святкового столу; має загальні уявлення про оздоблення одягу та взуття; знає, що таке вишивка; називає інструменти й матеріали для вишив-ки; розкриває послідовність оздоблення виробів вишивкою;
вміє виготовляти мережки; має загальні уявлення про виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми; знає специфіку виготовлення виробів об’ємної форми з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей;
розкриває послідовність дій під час виготовлення та оздоблення виробів відомими техніками та матеріалами;
вміє виготовляти й оздоблювати вироби об’ємної форми;
має загальні уявлення про діяльність старшокласників у майстерні й на присадибній ділянці, людини на виробництві у державному або ж у приватному секторі; називає зміст, умови, засоби та результати праці професії батьків; уміє проаналізувати й узагальнити результати екскурсії

Витинаєм всім на подив таємничий світ природи

2.       


Витинання – давняя техніка оздоблення побуту українців. Виготовлення витинанки-стрічки.
с.6-8
3.       


Види витинанок. Складна витинанка «Дерево життя»

4.       


Мозаїчне торцювання. «Знаки волі, знаки слави – наші символи держави»
с. 15-18
5.       


Мозаїчне торцювання. Робота за власним задумом.

Вабить барвами і плодом кольоровий світ природи

6.       


Робота з пластиліном. Виготовлення овочів та фруктів «Осінні дарунки»
с. 42-43
7.       


Комбінування з природних матеріалів. «Троянди з кленового листя»

8.       


Комбінування з природних і пластичних матеріалів. Виконання об'ємних виробів за власним задумом.
с. 46-52
9.       


Аплікація з природних форм «Осіннє дерево»

10.   


Аплікація з природних форм «Осіннє дерево» (на конусній основі)

11.   


Екскурсія на виробництво.

Паперові квілінг-квітки схожі всі на петриківки

12.   


Художня техніка квілінг. Колективна робота «Ходить гарбуз по городу…»
с. 24-30
13.   


Базові форми квілінгу. «Український букет»

14.   


Оригамі – японське мистецтво. Технічна конструкція з квадрата «Краб»
с. 32-33
15.   


Оригамі – японське мистецтво. Технічна конструкція з прямокутника «Білий птах»
с. 36-37
16.   


Оригамі – японське мистецтво. Технічна конструкція по інструктивній картці (за вибором учнів).

17.   


Художня техніка квілінг. «Зимові квіти»

Ми – художники-митці,  ляльок-іграшок творці

18.   


Робота з волокнами та нитками. Види волокон. Аплікація «Коник»
с. 58-61
19.   


Дослідження властивостей ниток і тканин. Іграшка з ниток «Курчатко» («Рибка», «Колобок»)
с. 60-63
20.   


М'яка іграшка власними руками. «Рибка»
с. 62
І у будні, і у свято будем стіл сервірувати

21.   


Оздоблення одягу і взуття. Виготовлення та оздоблення серветки.
с. 88-90
22.   


Оздоблення одягу і взуття. Виготовлення та оздоблення серветки.

23.   


Культура харчування. «Корзинка з макаронних виробів»

24.   


Культура харчування. «Корзинка з макаронних виробів»

Конструюєм світ технічний незвичайний, біонічний

25.   


Обємна аплікація з паперу «Вітрильник»
с. 66-67
26.   


Іграшка з прищіпки.  Технічна конструкція за зразком (за вибором учнів).
с. 68-69
27.   


Мозаїка з природних матеріалів. Аплікація з соломки. «Чайка над морем» («Солом'яний утікач»)
с.70
28.   


Мозаїка із штучних матеріалів. Видавлювання на фользі. «Сніговики»
с.71
Твори дивні, незвичайні є в етнічному дизайні

29.   


Декорування виробів. У майстерні писанкаря. Оздоблення великодніх яєць.
с.76-80
30.   


Декорування виробів. Орнамент на склі. Вітражі.
с.81
Треба розум, руки вмілі у технічному довкіллі

31.   


Виготовлення і оздоблення обємних виробів. Паперовий будиночок.
с.96-97
32.   


Виготовлення і оздоблення обємних виробів. Аплікація «Казкове місто Сходу»
с. 97-98
33.   


Екскурсія до краєзнавчого музею.

34.   


Підсумковий урок. Колективна робота «Славлю неньку-Україну»


Календарно-тематичне планування 
4 клас
за оновленою програмою (2016 р)
34 години (1 година на тиждень)
(За підручником: Тименко В. П.  Веремійчик І. М., Трудове навчання.
Підруч. для 4кл. – К.: Генеза, 2015.)
Дата за планом
Скоригов дата
Тема уроку
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Примітки
1.       


Правила техніки безпеки на уроках трудового навчання. Конструювання з паперу «Лебеді»
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про комбінування природних, штучних та пластичних матеріалів у виробах;
   добирає матеріали, інструменти, пристосування необхідні для виготовлення виробів з природних, штучних  та  пластичних матеріалів;

– розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів з природних, штучних та пластичних матеріалів;
– вміє виготовляти вироби з природних, штучних та пластичних матеріалів.
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про конструювання рухомих моделей з картону та паперу;
          добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення моделей з рухомими деталями;
– знає способи виготовлення рухомих моделей з паперу та картону;
– володіє початковими навичками виготовлення паперових моделей з рухомими деталями.
Учень/учениця:
– знає що таке сюжетна витинанка;
                добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення витинанки;
– має загальні уявлення про особливості сюжетних витинанок різних регіонів України;
– розкриває послідовність виготовлення виробів технікою витинанки;
– вміє виготовляти вироби технікою витинанки.

Ландшафтний дизайн

2.       


Дизайн ландшафту. Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. «Фізаліс»
3.       


Робота з паперу. Виготовлення квітів в техніці оригамі.
4.       


Робота з паперу. Виготовлення квітів в техніці оригамі.
5.       


Робота з природного матеріалу. «Сова з кленових крилаток»
6.       


Робота з пластиліном. «Осінній пейзаж»

7.       


Робота з листя «Пейзаж»

8.       


Виготовлення штучних квітів обємної форми. «Квіткова галявина» (колективна робота)

9.       


Екскурсія до Олександрівського лісництва.

                                                         Дизайн середовища
10.   


Конструювання рухомих іграшок. «Ягідка» (або «Колобок» з рухомими оченятами)
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про виготовлення штучних квітів об’ємної форми;
– добирає  матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення штучних квітів об’ємної форми;
– розкриває
послідовність дій під час виготовлення штучних квітів об’ємної форми;
– знає способи кріплення елементів виробу;
– вміє виготовляти квіти об’ємної форми.
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про колаж;
                добирає матеріали, інструменти та пристосування для виробу технікою колаж:

– розкриває специфіку комбінування різноманітних матеріалів для створення композицій-колажів;
– вміє виготовляти сюжетні композиції-колажі за власним задумом
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про виготовлення виробів з пластичних матеріалів;
                добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів з пластичних матеріалів;
– розкриває послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластичних матеріалів за власним задумом;
– вміє
виготовляти з пластичних матеріалів об’ємні фігури й творчо доповнювати їх;
– володіє навичками створення колективних композицій з виготовлених виробів.
Учень/учениця:
– знає властивості штучних матеріалів (пластику, поролону, синтепону, синтетичної вати, тощо);
               добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів з сучасних штучних матеріалів;
– має загальні уявлення про виготовлення виробів з сучасних штучних матеріалів;
– знає послідовність виготовлення простих виробів з пластику, поролону, синтепону та синтетичної вати;
– вміє
виготовляти вироби з сучасних штучних матеріалів.
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про плетіння виробів;
– називає способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів;
– знає основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння;
– вміє виготовляти вироби технікою плетіння. 
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про оздоблення виробів технікою вишивки;
– добирає матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів вишивкою;
– називає основні прийоми роботи в техніці вишивка;
– знає як витягувати нитки з основи;
– вміє виконувати шов «вперед голка» та шов «назад голка»;
– розкриває послідовність оздоблення виробів  вишивкою.
– володіє початковими навичками оздоблення виробів вишивкою.
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про техніку пап’є-маше;
–добирає матеріали, інструменти та пристосування необхідні для виготовлення виробу технікою пап’є-маше;
– знає послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– вміє працювати в парі та групі під час виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– володіє початковими навичками виготовлення декоративних вироби технікою пап’є-маше.
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про організацією праці;
характеризує види діяльності та результати праці;
– аналізує й узагальнює побачене під час екскурсії.


11.   


Конструювання рухомих іграшок. «Конячка-гойдалка»

12.   


Конструювання рухомих іграшок. «Ведмежа»

13.   


Дизайн подарунка. «Подарункова коробочка»

14.   


Дизайн вітальної листівки. «Листівка-ялиночка»

15.   


Виготовлення виробів з природних та пластичних матеріалів. «Веселих свят!» (колективна робота)

16.   


Дизайн кімнатних меблів. «Меблі із сірникових коробок»

17.   


Витинанка. «Двоє жадібних ведмежат»

18.   


Витинанка. «В гостях у казки»


Дизайн костюма

19.   


Дизайн  одягу. Аксесуари. Листівка «Дівчинка з парасолькою»

20.   


Робота із сучасними штучними матеріалами. Властивості штучних матеріалів. Композиція з використанням пінопластових кульок «Зимове вікно»

21.   


Обємні фігури з дроту та штучних матеріалів. «Паперові балерини»

22.   


Вироби з тканини та хутра. «Лялька-берегиня»

23.   


Об’ємні іграшки з тканини. Виготовлення м’якої іграшки «Котик»

24.   


Робота із сучасними штучними матеріалами. Підставка для олівців «Монстрик»

25.   


Аплікація з тканини «Портрет матусі»

26.   


Колаж з малюнків по тканині.

27.   


Конструювання з паперу «Весняний букет»

28.   


Обємна аплікація з використанням туалетного паперу. «Пейзаж»

Промисловий дизайн

29.   


Пап’є-маше. Тарілочка з пап’є-маше

30.   


Пап’є-маше. Тарілочка з пап’є-маше

31.   


Промисловий дизайн. «Робот» (з кришок від пластикових пляшок)

32.   


Плетіння з газетної лози. «Кошик»

33.   


Плетіння з газетної лози. «Кошик»

34.   


Екскурсія «Ознайомлення з промисловим дизайном селища»

  




Немає коментарів:

Дописати коментар