Календарно-тематичне планування
1 клас
за оновленою програмою (2016 р)
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ: читання
136 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В., Буквар.
Підруч. для 1 кл. – К.: Освіта, 2012.)
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ: письмо
136 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В., Буквар.
Підруч. для 1 кл. – К.: Освіта, 2012.)
№
|
Дата за план
|
Скориг
дата
|
Тема уроку
|
Стор.
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Приміт
|
І семестр
| ||||||
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
| ||||||
1
|
Ознайомлення з письмовим приладдям.
|
С.1-3
|
Учень /учениця:
показує верхню, нижню, ліву, праву сторони сторінки; початок, середину, кінець рядка;
проводить лінії: вертикальні, горизонтальні, похилі (ліворуч, праворуч);
зображує прямі, ламані, хвилясті, петельні лінії перервними і неперервними (у міру можливого) рухами руки;
правильно пише прямі з верхнім і нижнім заокругленнями, верхні та нижні петлі, овали, півовали;
знаходить і показує всі лінії графічної сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії, міжрядкова, похила);
| |||
2
|
Проведення ліній у певному напрямку. Розвиток мовлення
|
С.4-5
|
рм
| |||
3
|
Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення, домальовування, розфарбовування малюнків.
|
С.6
| ||||
4
|
Ознайомлення з основним рядком сітки зошита (верхньою, нижньою рядковими лініями). Зображення предметів у рядку
|
С.7
| ||||
5
|
Написання прямих і похилих ліній у рядку. Розфарбовування малюнків.
|
С.8
| ||||
6
|
Міжрядкова лінія сітки зошита. Штрихування малюнків. Розвиток мовлення учнів
|
С.9
|
рм
| |||
7
|
Похила лінія сітки зошита. Зображення прямих похилих ліній.
|
С.10
| ||||
8
|
Зображення прямих похилих ліній, прямих із заокругленнями. Поділ слів на склади.
|
С.11
| ||||
9
|
Письмо похилих ліній, заокруглених внизу. Робота з розвитку зв’язного мовлення.
|
С.12
| ||||
10
|
Письмо похилих ліній, заокруглених внизу та вгорі. Робота за схемами.
| |||||
11
|
Письмо півовалів та овалів. Звуковий аналіз слів
|
С.13
| ||||
12
|
Повторення правил письма. Письмо овалів окремо і в поєднанні.
|
С.14
| ||||
13
|
Зображення петель з похилими лініями. Складання речень за малюнками. Розвиток мовлення
|
С.15
|
рм
| |||
14
|
Письмо елементів плавним рухом знизу вгору
|
С.16
| ||||
15
|
Письмо різних елементів у рядку. Розфарбовування малюнка.
|
С.17
| ||||
16
|
Письмо різних елементів у рядку. Узагальнюючий урок за добукварний період
| |||||
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД
| ||||||
17
|
Письмо малої букви а. Звуковий аналіз слів
|
С.18
|
Учень /учениця:
розрізнює друковане і рукописне письмо; пояснює необхідність естетичного вигляду рукописного письма;
упізнає і називає за алфавітом малі і великі рукописні букви; пише їх із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
пише слова зв’язно, ритмічно, з однаковим нахилом букв;
розташовує слова і речення в основному рядку;
списує склади, слова, речення з рукописного і друкованого тексту;
пише під диктування склади, слова, речення;
називає і вживає на письмі пунктуаційні знаки: крапку, кому, знаки оклику і питання;
дотримується гігієнічних вимог у процесі письма;
Учень /учениця:
розрізнює усні і письмові висловлювання, текст;
вибирає з поданих або добирає самостійно заголовок до тексту букварного типу;
визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень); виявляє їх межі за графічними орієнтирами;
інтонаційно правильно вимовляє (читає) речення, різні за метою висловлювання, і відповідно оформляє їх на письмі;
упізнає речення за певною комунікативною ознакою (містить запитання, прохання, побажання та ін.);
визначає кількість слів у написаному реченні, яке складається з 1-4 слів (на слух--- з допомогою вчителя);
складає прості речення (до 5 слів), у тому числі зі службовими частинами мови;
упізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій;
ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять?;
співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, пропоноване вчителем;
доповнює речення 1-2 словами за змістом, добираючи їх самостійно або вибираючи із запропонованих у підручнику, вчителем;
| |||
18
|
Письмо малої букви у. Вправляння у звуковому аналізі слів.
|
С. 19
| ||||
19
|
Порівняння малих букв «о-а». Письмо малої і великої букв Оо.
|
С. 20
| ||||
20
|
Порівняння малих букв «и-у». Письмо малої букви и
|
С. 21
| ||||
21
|
Письмо малої букви м. Письмо складів з буквою м.
|
С. 22
| ||||
22
|
Складання речень за малюнком та схемами. Розвиток мовлення учнів
|
С. 23
|
рм
| |||
23
|
Письмо малої букви і. Письмо складів з буквою і
|
С. 24
| ||||
24
|
Письмо великої букви І та складів і слів з нею.
|
С. 24
|
+
| |||
25
|
Письмо малої букви н. Звуковий аналіз слів.
|
С. 25
| ||||
26
|
Закріплення письма вивчених літер. Звуковий аналіз слів.
|
С. 26-27
| ||||
27
|
Зіставлення форми малих букв м і л. Письмо малої букви л, складів і слів з нею. Списування з друкованих складів.
|
С. 28
| ||||
28
|
Письмо великої букви Л, складів і речень з малою та великою буквами Лл.
|
С. 29
| ||||
29
|
Письмо малої букви в. Письмо закритої і відкритої букви в, прямих та обернених складів з нею.
|
С. 30
| ||||
30
|
Закріплення письма малої букви в у складах і словах. Складання речень. Розвиток мовлення
|
С. 31
|
рм
| |||
31
|
Письмо малої і великої букв С, с. Письмо слів, складів і речень з буквами с, С.
|
С. 32-33
| ||||
32
|
Порівняння великої букви А з Л. Письмо великої букви А. Письмо складів і слів з великою буквою А.
|
С. 34-35
| ||||
33
|
Письмо малої букви к. Верхнє, середнє, нижнє поєднання букви к з іншими буквами. Звуковий аналіз слів.
|
С. 36
| ||||
34
|
Закріплення вміння писати малу букву к. Складання речень за малюнком і схемою.
|
С. 37
| ||||
35
|
Аналіз складових елементів великої букви М. Письмо великої букви М. Письмо складів, слів і речень з великою буквою М.
|
С. 38
| ||||
36
|
Письмо малої букви р. Письмо складів, слів та речень з буквою р. Списування друкованих слів.
|
С. 39
| ||||
37
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання слів зі складів. Записування цих слів. Розвиток мовлення
|
С. 40-41
|
рм
| |||
38
|
Порівняння букв п і р. Письмо малої букви п.
|
С. 42
| ||||
39
|
Письмо великої букви П. Письмо слів та речень з буквою П.
|
С. 43
| ||||
40
|
Письмо великої букви Н. Письмо складів, слів, речень з великою буквою Н. Диктант коротких слів.
|
С. 44-45
| ||||
41
|
Письмо малої букви т. Письмо складів і слів з буквою т. Виділення зайвої букви з групи букв.
|
С. 46
| ||||
42
|
Порівняння великих букв Т і П. Письмо великої букви Т. Ознайомлення з письмом знака оклику. Письмо слів і речень з буквою Т.
|
С. 47
| ||||
43
|
Письмо малої букви е. Письмо слів і речень з буквою е.
|
С. 48
| ||||
44
|
Письмо великої букви Е.Письмо складів, слів і речення з буквою Е.
|
С. 49
| ||||
45
|
Письмо малої букви д. Письмо букви в складах і слова.
|
С. 50
| ||||
46
|
Письмо великої букви У. Письмо букви в складах.
|
С. 51
| ||||
47
|
Письмо малої букви з. Письмо складів і слів з буквою з.
|
С. 52
| ||||
48
|
Порівняння форми великих букв З і Е. Письмо великої букви З. Письмо букви в складах і реченні.
|
С. 53
| ||||
49
|
Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь.
|
С. 54
| ||||
50
|
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова з вивченими буквами. Розвиток мовлення учнів
|
С. 55
|
рм
| |||
51
|
Письмо малої букви б. Письмо слів з буквою б. Записування букв у вказаній послідовності
|
С. 56
| ||||
52
|
Письмо великої букви Б. Письмо слів, речень з буквою Б.
|
С. 57
| ||||
53
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Самодиктант
|
С. 58
| ||||
54
|
Письмо малої букви г. Письмо букви в складах, словах і реченнях.
|
С. 59
| ||||
55
|
Письмо великої букви Г. Письмо слів та речень з великою буквою Г.
|
С. 60
| ||||
56
|
Письмо малої букви ґ, складів і слів з нею. Аналіз слів з буквою ґ
|
С. 61
| ||||
57
|
Порівняння великої Ґ з великими Л,М. Письмо великої букви Ґ. Письмо складів, слів, речень.
|
С. 62
| ||||
58
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток мовлення учнів
|
С. 63-64
|
рм
| |||
59
|
Письмо малої букви ч. Письмо слів, речення з малою буквою ч.
|
С. 4-5
| ||||
60
|
Зіставлення великих букв Ч-У. Письмо великої букви Ч, слів, речень з нею.
|
С. 6-7
| ||||
61
|
Списування друкованих слів. Речення. Самодиктант
|
С. 8-9
| ||||
62
|
Порівняння малих букв й і и. Письмо малої букви й, складів, слів і речень з нею.
|
С. 10
| ||||
63
|
Письмо великих букв Й та И. Списування друкованого речення.
|
С. 11
| ||||
64
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Розвиток мовлення
|
С. 1-3
|
рм
| |||
ІІ семестр
| ||||||
65
|
Письмо малої букви х. Письмо складів і слів з малою буквою х. Списування друкованого речення
|
С. 12
|
Учень /учениця:
розрізнює мовні і немовні звуки;
знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами;
пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові;
пояснює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків;
правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові з 2-6 звуків типу:сир,дід, тато, калина;
виділяє перший і останній звуки у будь-якому слові букварного тексту;
поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури;
розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння;
правильно вимовляє приголосні звуки [дж], [дз], [дз'], [ц], [ц'], [ч], щілинний звук [г] та проривний [ґ];
поділяє на склади слова з двох – трьох складів;
визначає наголос у дво-, трискладових словах;
знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень /учениця:
правильно записує слова, вимова і написання яких збігаються;
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків;
дотримується правила вживання великої літери на початку речення;
правильно вживає розділові знаки (крапка, знак питання, знак оклику) під час списування та запису на слух речень;
списує текст (близько 20 слів), дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; виправляє допущені помилки;
пише під диктування слова, речення з 3-4 слів, зв’язний текст близько 20 слів, написання яких здійснюється за фонетичним принципом;
правильно вимовляє, наголошує і пише загальновживані слова, передбачені програмою для запам’ятовування
| |||
66
|
Письмо великої букви Х. Письмо складів, слів та речень з великою буквою Х.
|
С. 13
| ||||
67
|
Порівняння великих букв Р, Г і П. Письмо великої букви Р.
|
С. 14-15
| ||||
68
|
Порівняння я з малими буквами л, м, ґ. Письмо малої букви я, складів, слів з нею.
|
С. 16
| ||||
69
|
Письмо великої букви Я. Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів
|
С. 17-18
| ||||
70
|
Порівняння великої букви В з великою буквою З. Письмо великої букви В. Списування друкованих букв
|
С. 19-20
| ||||
71
|
Письмо малої букви ж. письмо складів, слів і речень з малою буквою ж.
|
С. 21
| ||||
72
|
Порівняння великої букви Ж з великою буквою Х. Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів та речень з нею.
|
С. 22-23
| ||||
73
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення. Розвиток мовлення учнів
|
С. 24-25
|
рм
| |||
74
|
Письмо малої букви ш. Письмо складів, слів та речень з буквою ш.
|
С. 26
| ||||
75
|
Письмо великої букви Ш. письмо складів, слів і речень з великою буквою Ш. Списування друкованого речення.
|
С. 27
| ||||
76
|
Письмо малої букви ц. Письмо складів, слів, речень з малою буквою ц. Списування друкованого речення.
|
С. 28
| ||||
77
|
Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень з нею.
|
С. 29
| ||||
78
|
Закріплення вмінь писати великі букви Ш і Ц.
|
С. 30
|
+
| |||
79
|
Письмо малої і великої букв Ї ї, складів, слів і речень з ними
|
С. 31-32
| ||||
80
|
Письмо великої букви К, складів, слів і речень з нею.
|
С. 33
| ||||
81
|
Закріплення вміння писати вивчені великі букви. Розвиток мовлення учнів
|
С. 34
|
+рм
| |||
82
|
Письмо малої букви ю, слів і речень. Списування друкованого речення.
|
С. 35
| ||||
83
|
Письмо великої букви Ю, складів, слів та речень з нею.
|
С. 36
| ||||
84
|
Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо знак питання
|
С. 37
| ||||
85
|
Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант
|
С. 38
| ||||
86
|
Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц. Письмо малої букви щ, слів та речень.
|
С. 39
| ||||
87
|
Письмо великої букви Щ, слів та речень з нею.
|
С. 40
| ||||
88
|
Списування друкованих речень. Диктант. Розвиток мовлення учнів
|
С. 41
|
рм
| |||
89
|
Письмо великої букви Д. Письмо буквосполучень з великою буквою Д, слів, речень. Списування друкованого речення.
|
С. 42-43
| ||||
90
|
Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів і речення.
|
С. 44
| ||||
91
|
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф.
|
С. 45
| ||||
92
|
Письмо буквосполучення дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з.
|
С. 46
| ||||
93
|
Письмо буквосполучення Дз. Письмо буквосполучень дзь, дзв, дзе, слів і речень. Самодиктант.
|
С. 47
|
+
| |||
94
|
Письмо буквосполучень Дж, дж, слів і речень
|
С. 48
| ||||
95
|
Закріплення письма великих і малих літер. Розвиток мовлення учнів
|
С. 49
|
+рм
| |||
96
|
Письмо апострофа на верхній рядковій лінії. Письмо слів з апострофом.
|
С. 50-51
| ||||
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
| ||||||
97
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань.
|
С. 54-55
|
Учень /учениця:
списує друкований і рукописний текст, дотримуючись каліграфічних вимог; виконує мовні завдання –фонетико-графічні, лексичні, граматичні;
пише під диктування слова, речення з 3-4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням, зв’язний текст, у якому написання слів відповідає вимові (інші слова записуються на дошці або продиктовуються орфографічно)
Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
бабýся, бджолá, вирáзно,вірші, гýмка, ґýдзик, джміль, дзúґа, дзьоб, дідýсь, допитливий, зáгадка і загáдка, зозýля, ім'я́, їжáк, Кúїв, комп’ютер, кукурудза, лелéка, лінíйка, ля́лька, новúй, óлень, олівéць, папíр, парасóлька, пóдруга, радісний, телефон, Украї́на, украї́нська, цукéрка, цýкор,читання ́(34 слова)
| |||
98
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток мовлення
|
С. 56
|
рм
| |||
99
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Робота в зошиті без друкованої основи
|
С. 57-58
| ||||
101
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
|
С. 59-60
| ||||
102
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Робота в зошиті без друкованої основи
|
С. 61-62
| ||||
103
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань
|
С. 63-64
| ||||
104
|
Речення
|
С. 7
| ||||
105
|
Вчимося відповідати на запитання
|
С. 11
| ||||
106
|
Складаємо речення
|
С. 15
| ||||
107
|
Складаємо розповідь. Розвиток мовлення
|
С. 19
|
рм
| |||
108
|
Урок чемності. Чарівні слова нашої мови
|
С. 23
| ||||
109
|
Звуки мовлення. Букви
|
С. 27
| ||||
110
|
Голосні звуки
|
С. 31
| ||||
111
|
Склад. Наголос
|
С. 35
| ||||
112
|
Приголосні звуки
|
С. 39
| ||||
113
|
Звуковий аналіз слів
|
С. 43
| ||||
114
|
Буква Я
|
С. 47
| ||||
115
|
Буква Ю
|
С. 51
| ||||
116
|
Буква Є
|
С. 55
| ||||
117
|
Буква Ї
|
С. 59
| ||||
118
|
Переносимо слова
|
С. 63
| ||||
119
|
Буква «Знак м’якшення». Перенос слів з буквою Ь
|
С. 67
| ||||
120
|
Складаємо казку. Розвиток мовлення
|
рм
| ||||
121
|
Букви Г, Ґ
|
С. 71
| ||||
122
|
Буква Щ
|
С. 75
| ||||
123
|
Вимова і позначення звуків [дж], [дз], [дз´]
|
С. 79
| ||||
124
|
Апостроф
|
С. 83
| ||||
125
|
Слова – назви предметів. Хто? Що?
|
С. 85
| ||||
126
|
Розподіл предметів за групами
|
С. 89
| ||||
127
|
Слова – ознаки предметів. Який? Яка? Яке?
|
С. 93
| ||||
128
|
Слова, що означають дію. Що робить?
|
С. 97
| ||||
129
|
Описуємо предмет. Розвиток мовлення учнів
|
С. 101
|
рм
| |||
130
|
Слова-близнюки
|
С. 105
| ||||
131
|
Слова, протилежні за значенням
|
С. 109
| ||||
132
|
Слова, близькі за значенням. Скажи по-іншому.
| |||||
133
|
Все, що вивчили і знаємо, тепер пригадаємо
|
Немає коментарів:
Дописати коментар