Календарно-тематичне планування
1 клас
за оновленою програмою (2016 р)
140 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Богданович М.В., Лишенко Г.П., Математика.
Підруч. для 1кл. – К.: Генеза, 2012.)
4 клас
за оновленою програмою (2016 р)
136
годин
(4
години на тиждень)
(за
підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика. Підруч. для 4 кл. – К.: Генеза, 2015)
№
уроку
|
Дата за планом
|
Скориг. дата
|
Тема уроку
|
№№ завдань
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Примітки
|
|||||
Повторення матеріалу 3 класу.
Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000
|
|||||||||||
1
|
Нумерація
трицифрових чисел. Табличне множення. Задачі на зведення до одиниці
|
Учень/учениця :
знає назви чисел в межах 1000, місце числа в натуральному
ряді; визначає розрядний
склад числа;замінює число сумою
розрядних доданків; порівнює числа в межах 1000;виконує дії додавання і віднімання трицифрових чисел на основі
нумерації;володіє навичками усного
додавання й віднімання, множення й ділення в межах 1000встановлює залежність результатів арифметичних дій від зміни
одного з компонентів при сталому іншому;застосовує
алгоритм письмового додавання і віднімання;застосовує алгоритм ділення з остачею;перевіряє правильність виконання ділення з остачею
Учень/учениця :
застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового та
трицифрового числа на одноцифрове;застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове число;передбачає кількість
цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень;коментує свої дії під час виконання
обчислень;перевіряє правильність
виконання множення і діленнязастосовує правила множення і ділення
чисел на розрядні одиниці;застосовує в обчисленнях алгоритм
письмового множення і ділення на
кругле число; застосовує в обчисленнях алгоритм письмового
множення на двоцифрове число;застосовує
в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове;передбачає кількість цифр у добутку, частці до
початку виконання обчислень;коментує
свої дії під час виконання обчислень;перевіряє правильність виконання арифметичних дій множення і ділення;виконує письмове ділення з остачеюзнає назви перших двох класів та розрядів, які
входять до них;розуміє тисячу як одиницю лічби;лічить тисячами; визначає склад числа за
розрядами і за класами
читає і записує
багатоцифрові числа цифрами;
встановлює послідовність чисел в межах мільйона;
розуміє, що
значення цифри залежить від її позиції (місця) у записі багатоцифрового числа;
утворює
багатоцифрові числа;
класифікує числа на чотирицифрові, п’ятицифрові,
шестицифрові;
визначає
кількість одиниць кожного розряду та класу;
порівнює багатоцифрові
числа;
записує
багатоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків;
визначає
загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
застосовує знання нумерації
багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання
числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа;
виконує усне додавання й віднімання круглих чисел;
виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число;
виконує ділення круглих чисел
на круглі;
коментує свої дії під час
виконання обчислень
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел;
коментує свої дії під час
виконання обчислень;
перевіряє правильність виконання арифметичних дій
застосовує алгоритм письмового
множення багатоцифрового числа на одноцифрове;
застосовує алгоритм письмового
ділення багатоцифрового числа на одноцифрове;
виконує письмове ділення з остачею на
одноцифрове число, перевіряє правильність його виконання;
передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку
виконання обчислень;
коментує свої дії під час
виконання обчислень;
володіє навичками письмового множення і ділення на
одноцифрове число;
виконує
ділення з остачею
застосовує алгоритм письмового
множення багатоцифрового числа на двоцифрове;
застосовує алгоритм письмового
ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку
виконання обчислень;
коментує свої дії під час
виконання обчислень;
володіє обчислювальними навичками письмового
множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
розуміє
спосіб одержання дробу;
розуміє
поняття «чисельник дробу» і
«знаменник дробу»;
читає
і записує дроби;
розрізняє
дроби, які дорівнюють 1;
порівнює дроби з однаковими знаменниками;
застосовує
правила знаходження дробу
від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично -
зорієнтованих задач
Учень/учениця :
знає означення прямокутника, квадрата;
використовує властивість протилежних сторін прямокутника при
розв’язуванні практичних задач;
зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку,
позначає їх буквами латинського алфавіту:
будує прямокутник, квадрат;
впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури;
будує коло за допомогою циркуля
позначає
на
кресленні кола та круга його елементи : центр, радіус, діаметр;
знає, що
діаметр дорівнює двом радіусам
розрізняє прямі й непрямі кути, класифікує кути на
прямі й непрямі (гострі, тупі);
креслить кути за допомогою
косинця
|
|||||||||
2
|
Письмове
додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених
виразів. Ускладнені розширені задачі на знаходження третього доданка
|
||||||||||
3
|
Нумерація
трицифрових чисел. Складання виразів. Обернені задачі
|
||||||||||
4
|
Нумерація
трицифрових чисел: читання і порівняння чисел, попереднє і наступне числа,
значення цифри нуль у записі числа. Множення і ділення з числами 1 і 0.
Задачі на знаходження суми двох добутків
|
||||||||||
5
|
Письмове множення на одноцифрове число. Вирази на сумісні дії.
Розв’язування задач
|
||||||||||
6
|
Ділення
з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування
письмового ділення на одноцифрове число
|
||||||||||
7
|
Знаходження
частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження
числа за значенням його дробу
|
||||||||||
8
|
Знаходження числа за його частиною. Письмове ділення на одноцифрове
число. Задачі на знаходження числа за його частиною
|
||||||||||
9
|
Множення
й ділення на розрядні одиниці 10; 100. Задачі на знаходження числа за його
частиною і частини від числа
|
||||||||||
10
|
Письмові
прийоми множення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі на
знаходження суми двох добутків
|
||||||||||
11
|
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження
різниці двох часток
|
||||||||||
12
|
Письмове
множення на двоцифрове число. Задачі на застосування дії множення
|
||||||||||
13
|
Письмові
прийоми ділення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі на різницеве
порівняння двох часток
|
||||||||||
14
|
Письмове
ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Задачі на різницеве
порівняння
|
||||||||||
15
|
Письмове ділення на двоцифрове число.
Розв’язування задач. Самостійна робота
|
||||||||||
16
|
Письмове
ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження невідомих за
двома різницями
|
||||||||||
17
|
Контрольна
робота № 1
|
||||||||||
Нумерація багатоцифрових чисел
|
|||||||||||
18
|
Аналіз
контрольної роботи. Утворення, читання і запис чотирицифрових чисел у межах
2000. Розв’язування задач на знаходження відстані
|
||||||||||
19
|
Утворення
другої тисячі. Повторення позатабличного ділення на одноцифрове число. Задачі
на спільну роботу
|
||||||||||
20
|
Утворення чотирицифрових чисел з розрядних чисел.
Кут
|
||||||||||
21
|
Читання
і запис чотирицифрових чисел. Задачі на знаходження числа за його частинами і
частини від числа
|
||||||||||
22
|
Читання
і запис чотирицифрових чисел. Утворення числа 10 000. Визначення кількості
десятків, сотень, тисяч у числі. Задачі на три дії. Радіус
|
||||||||||
23
|
Читання
і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання трицифрових
чисел. Задачі на знаходження невідомого за двома різницями
|
||||||||||
24
|
Читання
і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове віднімання трицифрових
чисел. Задачі на дві та три дії
|
||||||||||
25
|
Читання
і запис п’ятицифрових чисел. Дії над круглими числами. Задачі на знаходження
невідомих за двома різницями
|
||||||||||
26
|
Порівняння чисел. Читання і запис п’ятицифрових
чисел. Письмове ділення з перевіркою множенням. Задачі на різницеве
порівняння двох добутків
|
||||||||||
27
|
Самостійна робота
|
||||||||||
28
|
Аналіз
контрольної роботи. Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис
шестицифрових чисел. Повторення письмового ділення на одноцифрове число.
Задачі на знаходження числа за значенням його дробу
|
||||||||||
29
|
Читання
і запис шестицифрових чисел у межах 200 000. Мільйон. Задачі на знаходження
числа за значенням його дробу
|
||||||||||
30
|
Нумерація
шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі.
Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на три дії
|
||||||||||
31
|
Нумерація
шестицифрових чисел. Поняття класу. Таблиці розрядів і класів. Множення і
ділення на одноцифрове і двоцифрове числа. Обернені задачі
|
||||||||||
32
|
Читання
і запис шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10; 100; 1000
|
||||||||||
33
|
Збільшення
(зменшення) числа в 10; 100; 1000 разів. Читання і запис багатоцифрових чисел.
Задачі на пропорційне ділення. Самостійна робота
|
||||||||||
34
|
Десяткова
система числення. Розв’язування рівнянь. Задачі на три дії
|
||||||||||
35
|
Одиниці вимірювання довжини. Утворення одиниць
вимірювання довжини. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
||||||||||
36
|
Одиниці
вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими. Задачі на
знаходження четвертого пропорційного
|
||||||||||
37
|
Заміна
одних одиниць вимірювання довжини і маси іншими. Розв’язування задач
|
||||||||||
38
|
Одиниці
вимірювання часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події
|
||||||||||
39
|
Одиниці
вимірювання часу. Задачі з буквеними даними
|
||||||||||
40
|
Контрольна
робота №2
|
||||||||||
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел
|
|||||||||||
41
|
Дія
додавання. Закони додавання. Табличне й позатабличне, усне і письмове
додавання. Задачі, які розв’язуються додаванням
|
||||||||||
42
|
Дія
віднімання. Правило віднімання суми від числа. Табличне й позатабличне, усне
і письмове віднімання. Задачі, які розв’язуються відніманням
|
||||||||||
43
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових
чисел. Задачі, які розв’язуються відніманням
|
||||||||||
44
|
Перевірка
додавання відніманням. Складені задачі на знаходження невідомого доданка
|
||||||||||
45
|
Знаходження
різниці у випадку, коли зменшуване має декілька нулів. Розв’язування задач
|
||||||||||
46
|
Додавання
декількох доданків. Задачі на знаходження периметра трикутника
|
||||||||||
47
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії першого ступеня.
|
||||||||||
48
|
Додавання
і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання довжини і
маси
|
||||||||||
49
|
Круглі
числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними
|
||||||||||
50
|
Самостійна
робота
|
||||||||||
51
|
Аналіз
контрольної роботи. Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її
початку, дати закінчення події
|
||||||||||
52
|
Прості
задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події
|
||||||||||
53
|
Прості
задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення
події. Розв’язування рівнянь
|
||||||||||
54
|
Застосування способу округлення при додаванні та
відніманні. Розв’язування задач вивчених видів
|
||||||||||
55
|
Діаграми.
Розв’язування задач на знаходження різниці
|
||||||||||
56
|
Поняття
про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. Залежність швидкості від
зміни відстані при сталому часі
|
||||||||||
57
|
Задачі
на визначення відстані за швидкістю і часом. Залежність швидкості від зміни
часу при сталій відстані
|
||||||||||
58
|
Задачі
на визначення часу за відстанню і швидкістю. Дії з іменованими числами
|
||||||||||
59
|
Прості
та складені задачі на визначення часу і відстані. Геометричні тіла та їх
назви
|
||||||||||
60
|
Контрольна
робота № 3
|
||||||||||
Множення і ділення багатоцифрових чисел на
одноцифрове число
|
|||||||||||
61
|
Аналіз контрольної роботи. Дія множення. Закони
множення
|
||||||||||
62
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення).
Розв’язування задач на рух. Самостійна робота
|
||||||||||
63
|
Множення
багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в середині першого
множника є нулі. Розв’язування задач з двома буквеними даними
|
||||||||||
64
|
Множення
чисел, які закінчуються нулями
|
||||||||||
65
|
Множення
одноцифрового числа на багатоцифрове. Задачі на спільну роботу
|
||||||||||
66
|
Ознайомлення
з поняттям «площа фігури». Квадратний сантиметр.
Знаходження значень виразів на сумісны дії. Задачі на спільну роботу.
|
||||||||||
67
|
Правило обчислення площі прямокутника. Задачі,
аналогічні до задач на спільну роботу
|
||||||||||
68
|
Обчислення площі і периметра прямокутника.
Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу
|
||||||||||
69
|
Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включають
дії над величинами, вираженими одиницями площі
|
||||||||||
70
|
Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і
складені задачі на обчислення площі прямокутника
|
||||||||||
71
|
Знаходження однієї із сторін прямокутника за
його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні до задач на спільну
роботу. Ділення іменованих чисел
|
||||||||||
72
|
Обчислення
площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов'язані з площею прямокутника.
Знаходження значень виразів на сумісні дії
|
||||||||||
73
|
Контрольна робота № 4
|
||||||||||
74
|
Дія
ділення. Властивості частки. Задачі на рух і на обчислення площі
|
||||||||||
75
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Задачі вивчених
видів
|
||||||||||
76
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
||||||||||
77
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням. Ускладнені
задачі на зведення до одиниці
|
||||||||||
78
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині
нуль. Перевірка ділення множенням. Елементи прямокутного паралелепіпеда:
ребро, бічна грань, основа, вершина
|
||||||||||
79
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині
нулі. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
||||||||||
80
|
Ділення
багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення
до одиниці
|
||||||||||
81
|
Ділення
іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
||||||||||
82
|
Ділення
іменованого числа на іменоване. Знаходження значень виразів на сумісні дії.
Задачі вивчених видів
|
||||||||||
83
|
Вправи
на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух
|
||||||||||
84
|
Знаходження
значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух
|
||||||||||
85
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на порядок дій. Задачі на зустрічний
рух. Самостійна робота
|
||||||||||
86
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10, 100, 1000 з остачею.
Задачі на спільну роботу
|
||||||||||
87
|
Контрольна робота № 5
|
||||||||||
Ознайомлення з дробами. Множення
і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями
|
|||||||||||
88
|
Аналіз
контрольної роботи. Задачі на
знаходження частини числа і числа за його частиною. Порівняння частин
|
Учень/учениця :
обчислює значення числових виразів, дотримуючись правил порядку виконання дій;
обчислює числові значення виразів зі змінною при заданому її числовому значенні;
знаходить деякі розв’язки нерівності способом добору
розв’язує
рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини
представлена числовим виразом, перевіряє
його розв’язок і записує відповідь
Учень/учениця :
знає, якими одиницями вимірюється довжина (мм, см, дм, м, км), маса (г,
кг, ц, т), час (с, хв, год),
вартість (к., грн), співвідношення
між одиницями довжини, маси, часу, грошовими одиницями;
перетворює
більші одиниці вимірювання величини у менші і навпаки;
порівнює іменовані числа;
виконує
додавання і віднімання, множення і
ділення на одноцифрове число іменованих чисел, виражених в одиницях
довжини, маси, вартості, часу;
застосовує
співвідношення між одиницями вимірювання величин при
розв’язуванні практично -
зорієнтованих задач
|
|||||||||
89
|
Ознайомлення
з дробами. Запис дробу. Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які
включають знаходження частини числа
|
||||||||||
90
|
Знаходження
дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа
|
||||||||||
91
|
Дроби,
які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів
|
||||||||||
92
|
Знаходження
числа за значенням його дробу. Розв'язування задач. Самостійна робота
|
||||||||||
93
|
Складені
задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторення правила множення
числа на добуток
|
||||||||||
9495
|
Множення
чисел, що закінчуються нулями. Повторення переставного та сполучного законів
множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із
множників якого є число 10, 100, 1000. Розв'язування задач, що включають
знаходження числа за його дробом
|
||||||||||
96
|
Усне
множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа
|
||||||||||
97
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу
від числа
|
||||||||||
98
|
Множення
багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення
трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа
|
||||||||||
99
|
Знаходження
добутку виду 2400 • З0 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з
буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення
|
||||||||||
100
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу
від числа
|
||||||||||
101
|
Контрольна робота № 6: перевірка сформованості навичок усних обчислень
|
||||||||||
102
|
Аналіз
контрольної роботи. Ділення з остачею
на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на
пропорційне ділення
|
||||||||||
103
|
Ділення
з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа.
Задачі на пропорційне ділення
|
||||||||||
104
|
Письмове
ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне
ділення. Рівняння
|
||||||||||
105
|
Порівняння
задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на
порядок виконання дій
|
||||||||||
106
|
Ділення
виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух
|
||||||||||
107
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є
нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. Самостійна робота
|
||||||||||
108
|
Ділення
чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок
виконання дій. Розв'язування задач
|
||||||||||
109
|
Контрольна
робота №7
|
||||||||||
Множення і ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрове число
|
|||||||||||
110
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на
знаходження числа за двома різницями
|
розуміє швидкість
рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу;
знає ,
якими одиницями вимірюється швидкість та
їх скорочене позначення одиниць швидкості (
знає формули
для знаходження швидкості руху тіла, шляху та часу;
знаходить
швидкість, час, шлях при
розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
знає, якими одиницями
вимірюється площа та їх скорочене позначення (мм2 , см2
, дм2 , м2 , км2, а, га);
знає формули для знаходження площі прямокутника, квадрата
та застосовує їх при розв‘язуванні практично -зорієнтованих задач ;
знаходить довжину однієї сторони прямокутника за
відомими площею та іншою стороною
Учень/учениця :
розв’язує прості задачі вивчених видів; розв’язує
складені задачі на 2–4 дії (на знаходження суми, різницеве і кратне
порівняння двох добутків або часток та обернені до них)
розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
розв’язує задачі вивчених типів (за можливості - різними способами)
розв’язує задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим
периметром і довжиною однієї з його сторін
розв’язує задачі з
буквеними даними складанням виразу
здійснює аналіз
змісту задачі;
моделює описану в задачі ситуацію у вигляді
короткого запису і/або за допомогою схем;
складає усно план
розв’язування задачі;
використовує різні форми запису розв’язання
задачі (діями з поясненням, або виразом);
розв’язує задачі різними способами;
перевіряє
правильність розв’язку задачі способом складання і розв’язування обернених
задач, іншим способом розв’язування задачі;
складає задачі
за виразом, малюнком, схемою, аналогічні до розв’язаної
|
|||||||||
111
|
Множення
трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома
різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
||||||||||
112
|
Множення
багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження
числа за двома різницями
|
||||||||||
113
|
Множення
іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа
за двома різницями
|
||||||||||
114
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома
різницями
|
||||||||||
115
|
Множення
багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух. Знаходження
значень виразів на сумісні дії
|
||||||||||
116
|
Множення
багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 • 403. Задачі на рух і
знаходження площі
|
||||||||||
117
|
Ділення
трицифрових чисел на двоцифрове
|
||||||||||
118
|
Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки.
Задачі на знаходження середнього, арифметичного (ознайомлення)
|
||||||||||
119
|
Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього
арифметичного. Рівняння
|
||||||||||
120
|
Контрольна робота №8
|
||||||||||
121
|
Аналіз
контрольної роботи. Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження
середнього арифметичного
|
||||||||||
122
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього
арифметичного
|
||||||||||
123
|
Ділення
багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач
|
||||||||||
124
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.
Розв'язування задач
|
||||||||||
125
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць
|
||||||||||
125
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач
|
||||||||||
126
|
Ділення
іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього
арифметичного. Задачі на дроби
|
||||||||||
127
|
Сумісні
дії з багатоцифровими числами Задачі на спільну роботу. Рівняння
|
||||||||||
128
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на
зведення до одиниці. Складання і розв'язування нерівностей. Самостійна робота
|
||||||||||
129
|
Сумісні
дії з багатоцифровими числами. Розв'язування задач
|
||||||||||
130
|
Ознайомлення
з письмовим діленням на трицифрове число
|
||||||||||
131
|
Ділення
багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з
буквеними даними
|
||||||||||
132
|
Державна підсумкова атестація
|
||||||||||
Повторення
вивченого матеріалу
|
|||||||||||
133
|
Аналіз
контрольної роботи. Натуральний ряд. Будова натурального числа у
десятковій системі числення. Порівняння чисел
|
||||||||||
134
|
Величини.
Метрична система мір
|
||||||||||
135
|
Додавання
і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Самостійна робота
|
||||||||||
136
|
Множення.
Закони множення. Ділення. Властивості частки
|
Немає коментарів:
Дописати коментар