Календарно-тематичне планування
1 клас
за оновленою програмою (2016 р)
Календарно-тематичне планування
Календарно-тематичне планування
34 години (1 година на тиждень)
(За підручником: Тименко В. П. Веремійчик І. М., Трудове навчання.
Підруч. для 1кл. – К.: Генеза, 2012.)
№
|
Дата за план
|
Скор.
дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Приміт
|
І СЕМЕСТР
| |||||
1
|
Вступ. Значення праці в житті людини. Ознайомлення з інструментами, прийомами безпечної роботи
|
Учень/учениця:
розуміє важливість праці та професії в житті людини;
пояснює правила організації робочого місця на уроці;
характеризує загальні правила безпеки життя на уроках;
володіє найпростішими вміннями безпечної роботи з інструментами та пристосуваннями;
має загальні уявлення про папір, його виробництво та призначення;
розуміє важливість бережливого ставлення до матеріалів та економного їх використання;
називає види і властивості паперу;
характеризує послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу;
знає властивості та способи рвання;
пояснює особливості з’єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання;
називає послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; вміє виготовляти аплікації із рваних частин паперу;
характеризує специфіку різання паперу ножицями по прямій лінії та по лінії згину;
знає способи нанесення зображення на папір;
вміє копіювати зображення за допомогою шаблону;
володіє навичками копіювання найпростіших форм за допомогою шаблону та створення з вирізаних форм аплікацій;
називає сорти паперу;
має уявлення про симетричні форми виробів;
наводить приклади симетрії у природі;
розуміє послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм;
володіє навичками вирізання деталей виробів простої симетричної форми;
вміє створювати аплікації з простих симетричних форм;
розкриває значущість раціонального використання паперу;
знає способи згинання паперу;
має загальне уявлення про техніку оригамі;
називає послідовність дій під час згинання паперу;
вміє створювати найпростіші оригамі;
має загальне уявлення про аплікації з паперу;
називає види аплікацій;
розкриває послідовність дій під час створення аплікацій;
| |||
2
|
Папір. Види паперу. Виготовлення аплікації з рваних частин паперу
| ||||
3
|
Властивості паперу. Виготовлення закладки для книги
| ||||
4
|
Різання паперу ножицями. Вирізання форм, розмічених за допомогою шаблону
| ||||
5
|
Симетрія в природі. Кольорові метелики
| ||||
6
|
Аплікація з паперу. Аплікація-пейзаж.
| ||||
7
|
Аплікація з паперу. Аплікація-натюрморт.
| ||||
8
|
Екскурсія в парк. Як готують листя для аплікації.
| ||||
9
|
Робота з природним матеріалом. Аплікація «Пташка»
| ||||
10
|
Робота з природним матеріалом. Аплікація «Метелик»
| ||||
11
|
Робота з природним матеріалом. Об’ємний виріб «Сонечко на листі»
| ||||
12
|
Комбінована робота: «Акваріум»
| ||||
13
|
Новорічні прикраси. «Сніжинка»
| ||||
14
|
Новорічні прикраси. Гірлянда «Ланцюжок»
| ||||
15
|
Новорічні прикраси. Гірлянда «Прапорці на вервечці»
| ||||
16
|
Новорічні прикраси. «Ялиночка»
| ||||
ІІ СЕМЕСТР
| |||||
17
|
Прикраси з паперу. Виготовлення сніговичка
|
володіє навичками виготовлення натюрморту, пейзажу, сюжетних казкових композицій і комбінованих аплікацій;
називає природні матеріали, які можна використати для виготовлення виробів;
має уявлення про підготовку природних матеріалів до роботи;
розкриває призначення інструментів для роботи;
знає послідовність дій під час виготовлення
виробів із природних матеріалів;
уміє виготовляти аплікації із природних матеріалів на площині з використанням клею;
володіє навичками виготовлення композицій за мотивами казок;
пояснює значущість оздоблення виробів із паперу;
знає послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу;
називає способи з’єднання окремих частин прикрас із паперу;
вміє виготовляти прикраси, валентинки, прості ялинкові іграшки з паперу;
характеризує пластилін як матеріал для ліплення;
знає властивості пластиліну;
називає інструменти та пристосування для обробки пластиліну;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площині за зразком;
вміє виготовляти із пластиліну за заданим зразком вироби на площині;
володіє навичками виготовлення виробів із пластиліну на площині за власним задумом;
розуміє призначення одягу та взуття;
пояснює необхідність систематичного догляду за одягом та взуттям;
має уявлення про основні матеріали, які використовуються для виготовлення одягу і взуття;
називає асортимент одягу та взуття відповідно до сезону;
характеризує основні правила догляду за одягом і взуттям;
уміє зав’язувати шнурки на одязі та взутті; володіє навичками конструювання найпростіших виробів;
уміє конструювати і виготовляти аплікації календарно-обрядових свят;
володіє навичками співпраці в парі, групі та колективі;
має загальні уявлення про організацію праці в шкільній бібліотеці та їдальні;
називає виготовлені учнями вироби;
характеризує види діяльності та результати праці старшокласників;
уміє проаналізувати й узагальнити результати екскурсії
| |||
18
|
Робота з пластиліном. Як працювати з пластиліном. Ліплення овочів та фруктів
| ||||
19
|
Робота з пластиліном. Ліплення грибів
| ||||
20
|
Робота з пластиліном. Ліплення на тему «Зимовий ліс»
| ||||
21
|
Вітальні листівки. Виготовлення листівки-валентинки.
| ||||
22
|
Робота з пластиліном. Ліплення на тему «Золота рибка»
| ||||
23
|
Комбінована робота. Виготовлення подарунка для мами.
| ||||
24
|
Вітальні листівки. Виготовлення листівки до 8 Березня.
| ||||
25
|
Мистецтво оригамі. Вчимося згинати і складати папір. Створення виробу в техніці ори гамі «Літачок».
| ||||
26
|
Згинання паперу. Створення виробу в техніці оригамі «Кораблик»
| ||||
27
|
Згинання паперу. Створення виробу в техніці «ори гамі» «Каченя і дзвіночки»
| ||||
28
|
Комбінована робота. «На незнайомій планеті»
| ||||
29
|
Аплікація з паперу. «Кошик із квітами»
| ||||
30
|
Вітальні листівки. Пасхальна листівка.
| ||||
31
|
Конструювання зі смужок паперу.
| ||||
32
|
Конструювання. Конструктор «Лего». «Місто майбутнього»
| ||||
33
|
Самообслуговування. Сервірування столу.
| ||||
34
|
Самообслуговування. Догляд за одягом
|
Календарно-тематичне планування
2 клас
за оновленою програмою (2016 р)
34 години (1 година на тиждень)
(За
підручником: Тименко В. П. Веремійчик І.
М., Трудове навчання. Підруч. для 2кл. –
К.: Генеза, 2012.)
№
|
Дата за планом
|
Скоригов. дата
|
Тема уроку
|
Державні
вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Примітки
|
Аплікація з використанням ниток
|
|||||
1.
|
Вступ.
Планування роботи. Бесіда «Ознайомлюємося з професіями». Створення колажу
«Ким я стану» (колективна робота)
|
має
загальні уявлення про застосування ниток;
називає
види ниток;
розкриває
послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток;
називає
інструменти для виготовлення аплікацій із ниток і правила безпечної роботи з
ними;
вміє
виготовляти аплікації з використанням
ниток;
|
|||
2.
|
Виробництво
і види ниток. Призначення ниток. Аплікація «Квітка льону» (с. 20-25)
|
||||
3.
|
Ознайомлення
з технікою ізонитка. Створення виробу «Зірочка»
|
||||
4.
|
Екскурсія
«У майстерні вишивальниці»
|
||||
Робота з природним матеріалом
|
|||||
5.
|
Таємниці
природних матеріалів. Предметна аплікація «Чапля»
|
називає
композиції із природних матеріалів;
має
уявлення про виготовлення композицій із природних матеріалів;
розкриває
послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів на
площині;
вміє
виготовляти предметні й сюжетні аплікації з паперу і природних матеріалів у
парі та групі;
володіє
навичками створення нескладних сюжетних композицій з елементами творчості;
|
|||
6.
|
Композиція.
Аплікація з листя «Букет»
|
||||
7.
|
Аплікація
з листя «Царство Нептуна» (с.10)
|
||||
8.
|
Насіння
і крупи. Аплікація з крупів «Соняшник» (с. 8)
|
||||
Орнамент
|
|||||
9.
|
Декоративно-ужиткове
мистецтво. Орнамент. Види орнаменту. Орнамент із рослинних форм. (с. 56-63)
|
має
загальні уявлення про орнамент;
називає
види орнаменту;
знає,
що таке декоративно-ужиткове мистецтво;
розкриває
послідовність дій під час виготовлення орнаментів;
уміє
виготовляти орнаменти на прямокутній та круглій основах
|
|||
10.
|
Декоративно-ужиткове
мистецтво. Орнамент. Види орнаменту.
Рушничок.
|
||||
Витинанки
|
|||||
11.
|
Витинанки.
Стрічкові витинанки-мережива. «Хоровод ялинок»
|
має
загальні уявлення про графічні елементи;
знає
правила розмічання на папері і картоні;
вміє
креслити лінії і розгортки прямокутної форми;
розкриває
послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур;
володіє
навичками виготовлення прикрас об’ємної форми;
|
|||
12.
|
Витинанка
«Сніжинки-балеринки»
|
||||
Паперові об’ємні фігури
|
|||||
13.
|
Елементи
графічної грамоти. Іграшки з кілець
(с. 50)
|
має
загальні уявлення про техніку витинанки;
розкриває
послідовність дій під час виготовлення витинанок;
уміє
виготовляти сніжинки, серветки, мережки технікою витинанки;
|
|||
14.
|
Паперові
об’ємні вироби. «Ялинка-складанка»
|
||||
15.
|
Паперові
об’ємні вироби. Ялинкові прикраси
|
||||
16.
|
Колективна робота. «Новорічне панно»
|
||||
Згинання і складання паперу
|
|||||
17.
|
Досліджуємо
папір і картон. Властивості паперу. Аплікація «Сонечко і соняшник» (с. 37-38)
|
має
уявлення про галузі застосування паперу і картону;
називає
види паперу і картону;
виділяє
властивості картону;
знає
послідовність дій під час виготовлення аплікацій із паперу і картону;
вміє
виготовляти сюжетні аплікації з паперу і картону за шаблоном;
володіє
навичками виготовлення декоративних виробів із деталей геометричної форми
|
|||
18.
|
Аплікація
«Конвалії» (с. 11)
|
||||
19.
|
Аплікація
«Квіти з паперу» (с.36)
|
||||
20.
|
Робота
за шаблонами. Аплікація «Качечка на озері»
|
||||
Самообслуговування
|
|||||
21.
|
Культура
харчування. Правила поведінки за столом. Аплікація з макаронних виробів
(с.106 - 111)
|
має
загальні уявлення про культуру харчування;знає правила поведінки за столом; розуміє
призначення столового посуду;
володіє
початковими навичками сервірування столу;
має
загальні уявлення про правила догляду за одягом;
називає
інструменти й матеріали для шиття;
знає
послідовність дій під час шиття; вміє пришивати ґудзики
|
|||
22.
|
Правила
догляду за одягом та взуттям. Інструменти і матеріали для шиття. Пришивання
ґудзиків.
|
||||
Робота з пластиліном
|
|||||
23.
|
Пластилін
і його застосування. Рельєф «Вишні в кошику» (с.95-96)
|
має
загальні уявлення про пластилін та його застосування;
розкриває
послідовність виготовлення виробів на площині з пластиліну вміє виготовляти вироби з пластиліну
за завданням учителя;
володіє
навичками ліплення сюжетних композицій (у парі, у групі) на задану вчителем тему
|
|||
24.
|
Композиція
із солоного тіста «Хліб на столі»
|
||||
25.
|
Композиція
«Пластилінові троянди»
|
||||
26.
|
Композиція
«Грибна пора»
|
||||
Оригамі
|
|||||
27.
|
Оригамі
«Паперові квіти» (с. 72)
|
має
загальні уявлення про пластику паперу й оригамі;
розкриває
послідовність дій під час виготовлення оригамі;
володіє
навичками створення за зразком найпростіших оригамі
|
|||
28.
|
Оригамі
«Котик-ласунчик» (с.75)
|
||||
29.
|
Оригамі
«Жабка-пострибушка» (с. 79)
|
||||
30.
|
Оригамі
«Тюльпановий букет»
|
||||
Макетування
|
|||||
31.
|
Екскурсія
вулицями селища. Архітектура мого містечка
|
має
загальні уявлення про виготовлення і оздоблення
об’ємних виробів;
знає,
що таке розгортка виробу;
володіє
навичками розмічання розгорток;
розкриває
послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об’ємних виробів;
уміє
виготовляти макети виробів
|
|||
32.
|
Макетування
з порожніх коробок. Диво-місто (с. 129)
|
||||
33.
|
Макетування
із сірникових коробок. Транспортний засіб
(с. 135)
|
||||
34.
|
Макетування
із сірникових коробок. Меблі для лялької кімнати. (с.134)
|
||||
35.
|
Узагальнюючий
урок
|
Календарно-тематичне планування
3 клас
за оновленою програмою (2016 р)
34 години (1 година на тиждень)
(За
підручником: Тименко В. П. Веремійчик І.
М., Трудове навчання. Підруч. для 3 кл.
– К.: Генеза, 2013.)
№
|
Дата за планом
|
Скоригов дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
|
Примітки
|
1.
|
Вступний урок. Правила техніки безпеки на уроках
трудового навчання. Одягаємо ляльку на бал.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок;
розкриває послідовність дій під час виготовлення
виробів технікою витинанки;володіє прийомами роботи інструментом; уміє виготовляти листівки й серветки техні-
кою витинанки; володіє початковими навичками виготов-
лення виробів технікою витинанки на задану
вчителем тему; має загальні уявлення про виготовлення мозаїки технікою торцювання; пояснює сутність контурного торцювання під час
виготовлення мозаїки; знає основні прийоми роботи й послідовність виконання
мозаїки; володіє початковими навичками виготовлення контурної
мозаїки технікою торцю-вання;має загальні уявлення про виготовлення аплікацій технікою квілінг; розкриває загальні відомості про техніку квілінг; знає основні прийоми роботи й послідовність
виготовлення виробів технікою квілінг; володіє початковими навичками виготовлення виробів технікою
квілінг; має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі; називає інструменти і пристосу-вання для роботи в
техніці оригамі; вміє створюва-ти об’ємні вироби технікою оригамі; має загальні уявлення про вироби об’ємної
форми; пояснює, що таке рельєф і барельєф; розкриває послідовність виготовлення об’ємних виробів
із пластиліну;
вміє виготовляти з пластиліну барельєфні форми; володіє початковими навичками виготовлення із
пластиліну об’єм- них сюжетних композицій за вибором учителя; має загальні уявлення про комбінування природних і пластичних матеріа-лів у
виробах; розкриває послідовність дій під час виготовле-ння
виробів із природних матеріалів і пластиліну; вміє виго-товляти вироби із природних матеріалів
та пластиліну; має загальні уявлення про роботу з текстильними волокнами та нитками; знає властивості текстильних волокон та ниток;
розкриває особливості з’єднання та правила різання текс-тильних
ниток і волокон; уміє виготовляти аплікації з ниток на площині; знає види та властивості тканин; має загальні уявлення про використання тканин; розкриває особливості різання тканини та її з’єднання з
папером; вміє виготовляти аплікації з використанням тканини; має загальні уявлення про виготовлення об’ємних фігур із дроту; знає прийоми роботи з м’яким одножильним мідним
дротом; володіє навичками вимірювання, загинання, скручування
та різання дроту; вміє виготовляти з дроту вироби технікою вигинання
та скручування; має загальні уявлення про бісероплетіння;
називає матеріали для бісероплетіння; знає особливості виготовлення виробів із бісеру; розкриває послідовність дій під час виготовлення
виробів технікою бісероплетіння; вміє виготовляти плоскі вироби технікою бісероплетіння; має загальні уявлення про мозаїку із природних і штучних матеріалів; знає основні прийоми та послідовність виготов-лення
мозаїки із природних і штучних матеріалів;
уміє створювати мозаїку із природних і штучних
матеріалів;
має загальні уявлення про декорування виробів; називає способи декорування виробів; знає, що таке орнамент;
характеризує писанку як один із символів України;
розкриває послідовність дій під час декорування
писанок;
уміє виготовляти аплікації писанки відомими
техніками;
володіє початковими навичками декорування писанки; має загальні уявлення про культуру харчування; знає правила поведінки за столом; розуміє специфіку сервірування святкового столу; розкриває послідовність складання серве-
ток; вміє складати серветки для святкового столу; має загальні уявлення про оздоблення одягу та взуття; знає, що таке вишивка; називає інструменти й матеріали для вишив-ки; розкриває послідовність оздоблення виробів вишивкою;
вміє виготовляти мережки; має загальні уявлення про виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми; знає специфіку виготовлення виробів об’ємної форми
з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей;
розкриває послідовність дій під час виготовлення та
оздоблення виробів відомими техніками та матеріалами;
вміє виготовляти й оздоблювати вироби об’ємної
форми;
має загальні уявлення про діяльність старшокласників у майстерні й на
присадибній ділянці, людини на виробництві у державному або ж у приватному
секторі; називає зміст, умови, засоби та результати праці
професії батьків; уміє проаналізувати й узагальнити результати екскурсії
|
|||
Витинаєм всім на
подив таємничий світ природи
|
|||||
2.
|
Витинання – давняя техніка оздоблення побуту українців.
Виготовлення витинанки-стрічки.
|
с.6-8
|
|||
3.
|
Види витинанок. Складна витинанка «Дерево життя»
|
||||
4.
|
Мозаїчне торцювання. «Знаки волі, знаки слави – наші
символи держави»
|
с. 15-18
|
|||
5.
|
Мозаїчне торцювання. Робота за власним задумом.
|
||||
Вабить барвами і
плодом кольоровий світ природи
|
|||||
6.
|
Робота з пластиліном. Виготовлення овочів та фруктів
«Осінні дарунки»
|
с. 42-43
|
|||
7.
|
Комбінування з природних матеріалів. «Троянди з
кленового листя»
|
||||
8.
|
Комбінування з природних і пластичних матеріалів.
Виконання об'ємних виробів за власним задумом.
|
с. 46-52
|
|||
9.
|
Аплікація з природних форм «Осіннє дерево»
|
||||
10.
|
Аплікація з природних форм «Осіннє дерево» (на конусній
основі)
|
||||
11.
|
Екскурсія на виробництво.
|
||||
Паперові
квілінг-квітки схожі всі на петриківки
|
|||||
12.
|
Художня техніка квілінг. Колективна робота «Ходить
гарбуз по городу…»
|
с. 24-30
|
|||
13.
|
Базові форми квілінгу. «Український букет»
|
||||
14.
|
Оригамі – японське мистецтво. Технічна конструкція з
квадрата «Краб»
|
с. 32-33
|
|||
15.
|
Оригамі – японське мистецтво. Технічна конструкція з
прямокутника «Білий птах»
|
с. 36-37
|
|||
16.
|
Оригамі – японське мистецтво. Технічна конструкція по
інструктивній картці (за вибором учнів).
|
||||
17.
|
Художня техніка квілінг. «Зимові квіти»
|
||||
Ми –
художники-митці, ляльок-іграшок творці
|
|||||
18.
|
Робота з волокнами та нитками. Види волокон. Аплікація
«Коник»
|
с. 58-61
|
|||
19.
|
Дослідження властивостей ниток і тканин. Іграшка з
ниток «Курчатко» («Рибка», «Колобок»)
|
с. 60-63
|
|||
20.
|
М'яка іграшка власними руками. «Рибка»
|
с. 62
|
|||
І у будні, і у
свято будем стіл сервірувати
|
|||||
21.
|
Оздоблення одягу і взуття. Виготовлення та оздоблення
серветки.
|
с. 88-90
|
|||
22.
|
Оздоблення одягу і взуття. Виготовлення та оздоблення
серветки.
|
||||
23.
|
Культура харчування. «Корзинка з макаронних виробів»
|
||||
24.
|
Культура харчування. «Корзинка з макаронних виробів»
|
||||
Конструюєм світ
технічний незвичайний, біонічний
|
|||||
25.
|
Обємна аплікація з паперу «Вітрильник»
|
с. 66-67
|
|||
26.
|
Іграшка з прищіпки. Технічна конструкція за зразком (за вибором
учнів).
|
с. 68-69
|
|||
27.
|
Мозаїка з природних матеріалів. Аплікація з соломки.
«Чайка над морем» («Солом'яний утікач»)
|
с.70
|
|||
28.
|
Мозаїка із штучних матеріалів. Видавлювання на фользі.
«Сніговики»
|
с.71
|
|||
Твори дивні,
незвичайні є в етнічному дизайні
|
|||||
29.
|
Декорування виробів. У майстерні писанкаря. Оздоблення великодніх
яєць.
|
с.76-80
|
|||
30.
|
Декорування виробів. Орнамент на склі. Вітражі.
|
с.81
|
|||
Треба розум, руки
вмілі у технічному довкіллі
|
|||||
31.
|
Виготовлення і оздоблення обємних виробів. Паперовий
будиночок.
|
с.96-97
|
|||
32.
|
Виготовлення і оздоблення обємних виробів. Аплікація
«Казкове місто Сходу»
|
с. 97-98
|
|||
33.
|
Екскурсія до краєзнавчого музею.
|
||||
34.
|
Підсумковий урок. Колективна робота «Славлю
неньку-Україну»
|
Календарно-тематичне планування
4 клас
за оновленою програмою (2016 р)
34 години (1 година на тиждень)
(За підручником: Тименко В. П. Веремійчик І. М., Трудове навчання.
Підруч. для 4кл. – К.: Генеза, 2015.)
№
|
Дата за планом
|
Скоригов дата
|
Тема уроку
|
Державні
вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Примітки
|
1.
|
Правила
техніки безпеки на уроках трудового навчання. Конструювання
з паперу «Лебеді»
|
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про
комбінування природних, штучних та пластичних матеріалів у виробах;
– добирає матеріали, інструменти,
пристосування необхідні для виготовлення виробів з природних, штучних та
пластичних матеріалів;
– розкриває послідовність дій під час
виготовлення виробів з природних, штучних та пластичних матеріалів;
– вміє виготовляти вироби з природних,
штучних та пластичних матеріалів.
Учень/учениця:
– має
загальні уявлення про конструювання рухомих моделей з картону та паперу;
–
добирає
матеріали,
інструменти та пристосування для виготовлення моделей з рухомими деталями;
– знає способи
виготовлення рухомих моделей з паперу та картону;
– володіє початковими навичками виготовлення
паперових моделей з рухомими деталями.
Учень/учениця:
– знає що
таке сюжетна
витинанка;
–
добирає
матеріали,
інструменти та пристосування для виготовлення витинанки;
– має
загальні уявлення про особливості сюжетних
витинанок різних регіонів України;
– розкриває послідовність виготовлення виробів технікою витинанки;
– вміє виготовляти вироби технікою
витинанки.
|
|||
Ландшафтний дизайн
|
|||||
2.
|
Дизайн
ландшафту. Виготовлення
штучних квітів об’ємної форми. «Фізаліс»
|
||||
3.
|
Робота
з паперу. Виготовлення квітів в техніці оригамі.
|
||||
4.
|
Робота
з паперу. Виготовлення квітів в техніці оригамі.
|
||||
5.
|
Робота
з природного матеріалу. «Сова з кленових крилаток»
|
||||
6.
|
Робота
з пластиліном. «Осінній пейзаж»
|
||||
7.
|
Робота
з листя «Пейзаж»
|
||||
8.
|
Виготовлення
штучних квітів обємної форми. «Квіткова галявина» (колективна робота)
|
||||
9.
|
Екскурсія
до Олександрівського лісництва.
|
||||
Дизайн середовища
|
|||||
10.
|
Конструювання
рухомих іграшок. «Ягідка» (або «Колобок» з рухомими оченятами)
|
Учень/учениця:
– має
загальні уявлення про виготовлення штучних квітів об’ємної форми;
– добирає матеріали, інструменти та пристосування для
виготовлення штучних квітів об’ємної форми;
– розкриває
послідовність дій під час виготовлення штучних квітів об’ємної
форми;
– знає способи
кріплення елементів виробу;
– вміє виготовляти квіти об’ємної
форми.
Учень/учениця:
– має
загальні уявлення про колаж;
–
добирає
матеріали,
інструменти та пристосування для виробу технікою колаж:
– розкриває специфіку комбінування
різноманітних матеріалів для створення
композицій-колажів;
– вміє виготовляти сюжетні композиції-колажі за
власним задумом
Учень/учениця:
– має
загальні уявлення про виготовлення виробів з пластичних матеріалів;
–
добирає
матеріали,
інструменти та пристосування для виготовлення виробів з пластичних
матеріалів;
– розкриває послідовність
виготовлення виробів об’ємної форми з пластичних матеріалів за власним
задумом;
– вміє
виготовляти з пластичних матеріалів об’ємні фігури й творчо
доповнювати їх;
– володіє навичками створення колективних
композицій з виготовлених виробів.
Учень/учениця:
– знає властивості
штучних матеріалів (пластику, поролону, синтепону, синтетичної вати, тощо);
–
добирає
матеріали,
інструменти та пристосування для виготовлення виробів з сучасних штучних
матеріалів;
– має
загальні уявлення про виготовлення виробів з сучасних штучних матеріалів;
– знає послідовність
виготовлення простих виробів з пластику, поролону, синтепону та синтетичної
вати;
– вміє
виготовляти
вироби з сучасних штучних матеріалів.
Учень/учениця:
– має
загальні уявлення про плетіння виробів;
– називає способи
плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів;
– знає основні
прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння;
– вміє виготовляти вироби технікою
плетіння.
Учень/учениця:
– має
загальні уявлення про оздоблення виробів технікою вишивки;
– добирає матеріали,
інструменти та пристосування для оздоблення виробів вишивкою;
– називає основні
прийоми роботи в техніці вишивка;
– знає як
витягувати нитки з основи;
– вміє виконувати
шов «вперед голка» та шов «назад голка»;
– розкриває послідовність
оздоблення виробів вишивкою.
– володіє початковими навичками
оздоблення виробів вишивкою.
Учень/учениця:
– має
загальні уявлення про техніку пап’є-маше;
–добирає матеріали,
інструменти та пристосування необхідні для виготовлення виробу технікою
пап’є-маше;
– знає послідовність
виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– вміє працювати
в парі та групі під час виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– володіє початковими навичками виготовлення
декоративних вироби технікою пап’є-маше.
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про
організацією праці;
– характеризує види діяльності та
результати праці;
– аналізує й узагальнює
побачене під час екскурсії.
|
|||
11.
|
Конструювання
рухомих іграшок. «Конячка-гойдалка»
|
||||
12.
|
Конструювання
рухомих іграшок. «Ведмежа»
|
||||
13.
|
Дизайн
подарунка. «Подарункова коробочка»
|
||||
14.
|
Дизайн
вітальної листівки. «Листівка-ялиночка»
|
||||
15.
|
Виготовлення
виробів з природних та пластичних матеріалів. «Веселих свят!» (колективна
робота)
|
||||
16.
|
Дизайн
кімнатних меблів. «Меблі із сірникових коробок»
|
||||
17.
|
Витинанка.
«Двоє жадібних ведмежат»
|
||||
18.
|
Витинанка.
«В гостях у казки»
|
||||
Дизайн
костюма
|
|||||
19.
|
Дизайн одягу.
Аксесуари. Листівка «Дівчинка з парасолькою»
|
||||
20.
|
Робота
із сучасними штучними матеріалами. Властивості штучних матеріалів. Композиція
з використанням пінопластових кульок «Зимове вікно»
|
||||
21.
|
Обємні
фігури з дроту та штучних матеріалів. «Паперові балерини»
|
||||
22.
|
Вироби
з тканини та хутра. «Лялька-берегиня»
|
||||
23.
|
Об’ємні
іграшки з тканини. Виготовлення м’якої іграшки «Котик»
|
||||
24.
|
Робота
із сучасними штучними матеріалами. Підставка для олівців «Монстрик»
|
||||
25.
|
Аплікація
з тканини «Портрет матусі»
|
||||
26.
|
Колаж
з малюнків по тканині.
|
||||
27.
|
Конструювання
з паперу «Весняний букет»
|
||||
28.
|
Обємна
аплікація з використанням туалетного паперу. «Пейзаж»
|
||||
Промисловий
дизайн
|
|||||
29.
|
Пап’є-маше.
Тарілочка з пап’є-маше
|
||||
30.
|
Пап’є-маше.
Тарілочка з пап’є-маше
|
||||
31.
|
Промисловий
дизайн. «Робот» (з кришок від пластикових пляшок)
|
||||
32.
|
Плетіння з газетної лози. «Кошик» | ||||
33.
|
Плетіння з газетної лози. «Кошик» | ||||
34.
|
Екскурсія «Ознайомлення з промисловим дизайном селища»
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар